Ik heb bij de fistel op darqan zijn voetkussentje (peanuts in vergelijking met de fistel van jouw hond) goed resultaat bereikt met silicea.
Ik had een gel, die ik zowel oraal kon geven als op de fistel doen.
Ik hoop dat je een oplossing vindt.
Moderator: Lizzy
Nitus schreef: We waren er wel voor gewaarschuwd dat het misschien terug kon komen omdat ze geen oorzaak hebben kunnen vinden, ze hebben het hele abces verwijderd inclusief het kanaaltje wat ze helemaal tot in haar buik gevolgd hebben, maar helaas hebben ze de bron van de ellende (splinter, ontsteking oid) niet kunnen traceren.Achossie....geef haar maar een knuf en ik duim dat het verder toch weer goed komt zonder operatie.
Het is op dit moment ook erg pijnlijk, Fedor sprong gisteren tegen haar achterkant, ze heeft een minuut lang helemaal krom gestaan van de pijn.
Hitam schreef: Si Miao San is voor vocht hitte (damp heat). En de Si Jun Zi Tang is voor meer energie in het algemeen.Si Jun Zi Tang heeft ze voorgeschreven voor de maag en de milt, en Si Miao San idd voor hitte (damp-heat).
Je kunt de groene leem er van buitenaf op doen om het proces te doen rijpen. Dan kan het eruit.
Misschien komt deze reactie ook wel door de Chinese kruiden. Dat het er nu uitkomt.
tieneke schreef: Achossie....geef haar maar een knuf en ik duim dat het verder toch weer goed komt zonder operatie.Knuf is in dank aanvaard
Nitus schreef: Tja, het lijkt haast een never ending story... Daarom heb ik afgelopen vrijdag toch maar een dunne naald bioptie laten nemen, gewoon om er zeker van te zijn dat het geen ontsteking is. Dat is het ook niet, er zijn kwaadaardige tumorcellen gevondenAch gatverdamme neeeee he.
Volgende week donderdag wordt ze geopereerd, dan wordt haar hele litteken weer weggehaald, het zit over een lengte van ruim 20 cm... Oh bah... ik ben er helemaal naar van![]()
![]()