Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Fido
Fido schreef: Uur geleden door kennis gebeld, half huilend, oooohhh we zijn zo stom geweest..............

Hebben gister een Boomer puppy gekocht in een dierenwinkel in Medeblik en vandaag staat er een heel artikel van die winkel in de krant. (puppy fabriek)

Wat moet ik nu?
Meneer was zoooo aardig en betrouwbaar.
Zo stom! ík heb zelfs Radar gezien en nu........... ik kan wel janken!

Je hebt weinig aan deze reactie maar het blijkt dat er dus NOOIT genoeg gewaarschuwd kan worden
Helaas heb ik een vervolg reactie hierop.

Vanochtend heeft ze huilend gebeld dat het hondje is overleden aan parvo :'(

Heb niet gereageerd met .................

Ze gaan nu het goede traject in voor een puppy. Moeten nu wel extra geduld hebben, zitten nl met besmettingsgevaar.

Haar man heeft contact gehad met de betreffende dierenwinkel. Ze zouden al het geld terug krijgen maar later werden die woorden weer terug genomen. Helaas voor die dierenwinkel is het gesprek opgenomen.

Note: het gaat deze mensen niet om het geld terug te krijgen maar omdat ze zijn bedonderd en met veel verdriet (2 kinderen) zijn geconfronteerd.
Ze zijn razend!
Door Fido
Lupa schreef: verder hou ik mijn mond :-X
Heb ik ook gedaan. En dat was verdomde moeilijk :-\
Door diana
het zijn er 2 geworden uit het asiel 2 zusjes van 5 maanden oud!!!!!!
leuk joh!!!!
Door karin2
leuk !!! weer 2 asielhondjes gelukkig :D :D
en 2 nog wel jouw baas zal voorlopig zijn handen vol hebben :o ;D
wat gaat hij ze voeren ??
Door diana
helaas,
puppybrokjes ,
maar er is hoop hoor !!
ze vind mijn honden geweldig mooi
hahaaa en ik heb nog carnibestfolders
ga het heel voorzichtig maar een keer over voer hebben
en ik kan natuurlijk ook een keertje wat meenemnen , want mijn moeder is met haar 72 jaar ook om gegaan op vers voor haar hondje en die heeft kleinverpakkingen van 250 gram .
:P :-*
Door tieneke
diana schreef: het zijn er 2 geworden uit het asiel 2 zusjes van 5 maanden oud!!!!!!
leuk joh!!!!
Dat is mooi zeg!! ;)
Tenminste 2 van die zieltjes gered.
Door tieneke
diana schreef: helaas,
puppybrokjes ,
maar er is hoop hoor !!
ze vind mijn honden geweldig mooi
hahaaa en ik heb nog carnibestfolders
ga het heel voorzichtig maar een keer over voer hebben
en ik kan natuurlijk ook een keertje wat meenemnen , want mijn moeder is met haar 72 jaar ook om gegaan op vers voor haar hondje en die heeft kleinverpakkingen van 250 gram .
:P :-*

Gewoon een keer wat cb meenemen,wedden dat ze om gaan als ze de hondjes lekker zien scheuren :P
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door