Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Helen
Ik zou trouwens nu je oude DA bellen en het vragen. Als het niet het geval is nl, dan kan je misschien nog vandaag ontlasting meenemen naar je DA. Als hij de ELISA test niet heeft, kan die wat faeces opsturen naar de Uithof om de ELISA test te laten doen. Hiervoor hoeft de ontlasting nl niet vers te zijn.
Door Laura2004
Ze hebben het op de kliniek zelf getest, maar de assistente wist me niet te vertellen welke test het was en ze zou het met de DA bespreken, en dan zou ze me erover terugbellen, want ze kon het niet in Ziggy's gegevens zien, dus dan ben ik nog niet verder, want ik moet over een uurtje al weg :-\
Door Helen
Laura2004 schreef: Ze hebben het op de kliniek zelf getest, maar de assistente wist me niet te vertellen welke test het was en ze zou het met de DA bespreken, en dan zou ze me erover terugbellen, want ze kon het niet in Ziggy's gegevens zien, dus dan ben ik nog niet verder, want ik moet over een uurtje al weg :-\
Dan bel je nu weer. Als je het binnen een uur moet weten dan moet dat kunnen lijkt mij....Is niet zo'n moeilijke vraag voor de DA toch? Niet veel dierenklinieken hebben de ELISA test dus de assistente zou moeten weten hoe ze giardia testen. Onder de microscoop of met de ELISA......
Door Laura2004
Ik sprak Bjorn net en die was er toen dus bij. Het is niet onder de microscoop bekeken. Hij wist het niet meer zeker, maar hij dacht dat ze iets deden met een stripje en een vloeistof en binnen een kwartier hadden ze de uitslag. Ik weet niet of je daar uit op kan maken of het de goede test was :-\
Door Cindy de Wolf
Ik heb er zelf geen verstand en ervaring mee maar wil je toch heel veel sterkte wensen. Ik hoop voor je dat er wat uitkomt en bovenal dat je er wat mee kan.

Cindy
Door Charlie Angel
Heel veel succes straks bij de da. Ik hoop dat je nu eindelijk wat wijzer wordt. Zou inderdaad niet leuk zijn als ze dit had, maar dan weet je wel eiindelijk waar je aan toe bent en wat er aan te doen is.
Moest Ziggy trouwens niet nuchter zijn voor die test?
Door Laura2004
bernergek schreef: Heel veel succes straks bij de da. Ik hoop dat je nu eindelijk wat wijzer wordt. Zou inderdaad niet leuk zijn als ze dit had, maar dan weet je wel eiindelijk waar je aan toe bent en wat er aan te doen is.
Moest Ziggy trouwens niet nuchter zijn voor die test?
ja, ze is nuchter. Ze heeft gisteren om 21.00 uur gegeten en ze moest min. 12 uur nuchter zijn.
Door Laura2004
De giardia is trouwens wel getest met de ELISA test. Ze hebben me net gebeld, dus dat is het in ieder geval niet.
Door Malamoods
Heel veel succes (of moet ik sterkte zeggen?) bij de da! Ik reageer een beetje laat, maar probeer de chaos in mijn hoofd nu wat op orde te krijgen.... Hou ons op de hoogte!

Rachel.
Door Laura2004
Ik ben net bij de DA geweest en ik ben ontzettend tevreden. De DA stond om te beginnen helemaal niet negatief tegenover rauw voeren :D Ze had toevallig vanmiddag wat zitten lezen over Carnibest. Dus ze is in ieder geval niet zo bekrompen, misschien ook omdat ze nog jong is. Ze heeft dus niks op het voer aan te merken, dat vind ik ook wel prettig, want daar werd ik bij mijn eigen DA ook helemaal gek van, dat alles te wijten was aan BARF >:( Dus dat is in ieder geval positief.
Ze heeft die TLI test gedaan en Ziggy vond het helemaal geweldig, ze zat alleen maar hard te kwispelen, maar dat doen beide honden bij de DA, zijn een beetje vreemd :P Die uitslag krijg ik binnen nu en 2 weken, dat wist ze niet precies.
En ze heeft ook een gewone bloedtest gedaan om te kijken of er iets mis is met de andere organen. Dus nu is ze een keer helemaal goed onderzocht en ik voel me nu al een beetje opgelucht Vanmiddag krijg ik daar de uitslag van, dus ik ben benieuwd en ik hoop natuurlijk dat er niks ernstigs is. Ik kreeg wel van iedereen complimenten over Ziggy ;D Ze vonden haar heel mooi en lief en ze was tenminste niet zo dik als al die andere honden (ze is naar mijn idee te dun, maar goed).
Laatst gewijzigd door Laura2004 op vr 24 feb 2006, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Happyhusky schreef: Duurt die test bij jou zo lang? Die van mij krijg ik als alles goed gaat vandaag al (ben gister geweest om te prikken)....

Rachel.
Hebben ze bij jou een TLI test gedaan? Ik dacht dat ze alleen een bloedtest hadden gedaan bij jouw hond :-\ De uitslag van de bloedtest heb ik vanmiddag en de TLI test duurt wat langer, maar ze wist niet precies hoe lang.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door