Moderator: Lizzy
Laura2004 schreef: Ze hebben het op de kliniek zelf getest, maar de assistente wist me niet te vertellen welke test het was en ze zou het met de DA bespreken, en dan zou ze me erover terugbellen, want ze kon het niet in Ziggy's gegevens zien, dus dan ben ik nog niet verder, want ik moet over een uurtje al wegDan bel je nu weer. Als je het binnen een uur moet weten dan moet dat kunnen lijkt mij....Is niet zo'n moeilijke vraag voor de DA toch? Niet veel dierenklinieken hebben de ELISA test dus de assistente zou moeten weten hoe ze giardia testen. Onder de microscoop of met de ELISA......![]()
bernergek schreef: Heel veel succes straks bij de da. Ik hoop dat je nu eindelijk wat wijzer wordt. Zou inderdaad niet leuk zijn als ze dit had, maar dan weet je wel eiindelijk waar je aan toe bent en wat er aan te doen is.ja, ze is nuchter. Ze heeft gisteren om 21.00 uur gegeten en ze moest min. 12 uur nuchter zijn.
Moest Ziggy trouwens niet nuchter zijn voor die test?
Happyhusky schreef: Duurt die test bij jou zo lang? Die van mij krijg ik als alles goed gaat vandaag al (ben gister geweest om te prikken)....Hebben ze bij jou een TLI test gedaan? Ik dacht dat ze alleen een bloedtest hadden gedaan bij jouw hond
Rachel.