Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Mevroi Kruim
En sommige honden kunnen niet goed tegen plantaardige olie, zoals zonnebloem en lijnzaadolie. Tis maar een idee ... met name lijnzaadolie schijn nog wel eens problemen te geven en dan is een voer zonder die olie wel beter. Wel goed verdragen wordt visolie of zalmolie.
Door Yari
Hoi Kaar!! ;)

Zo zie je maar wat een tips je hier weer krijgt hè?
Haha...en eigenlijk zou je dus toch aan de Barf moeten!! ;D :P
Ik heb er eigenlijk niet bij stil gestaan dat er rijst in CB zit. Rijst geeft niet vaak problemen, maar blijft idd wèl een graan... :-\
In de Bibi natuurmix zit in ieder geval géén rijst en naar mijn weten alleen visolie en geen andere olie.
Dat zou je dus ook eerst nog uit kunnen proberen als je niet echt wilt gaan barfen.
Maar ga hier maar lekker veel vragen en lezen en hopelijk kom je uiteindelijk tot de oplossing bij Nozempie!!
Succes hè?! ;)
Door Nozem
Yari schreef: Hoi Kaar!! ;)

Zo zie je maar wat een tips je hier weer krijgt hè?
Haha...en eigenlijk zou je dus toch aan de Barf moeten!! ;D :P
Ik heb er eigenlijk niet bij stil gestaan dat er rijst in CB zit. Rijst geeft niet vaak problemen, maar blijft idd wèl een graan... :-\
In de Bibi natuurmix zit in ieder geval géén rijst en naar mijn weten alleen visolie en geen andere olie.
Dat zou je dus ook eerst nog uit kunnen proberen als je niet echt wilt gaan barfen.
Maar ga hier maar lekker veel vragen en lezen en hopelijk kom je uiteindelijk tot de oplossing bij Nozempie!!
Succes hè?! ;)
Hee Marielle,

Ja Bibi maar dan moet ik dus weer overstappen op ander voer. En waar kan ik dat dan weer makkelijk krijgen. Vond dat groene leem ook wel een interessante tip moet ik zeggen.
Maar ik weet zeker dat ik hier veel op ga steken.
Over dat barfen weet het nog niet hoor. Heb die foto's van jouw nog vers in mijn geheugen. :o
Door Jolly
Nozem schreef: Zegge jullie zijn toch niet een nieuwtje aan het ontgroenen he!!!!!! :) ;)
Ik zeg toch ook dat je er Niet moet gaan kijken.
Je bent gewoon toch erg nieuwsgierig ;D
Door Nozem
Jolly schreef: Ik zeg toch ook dat je er Niet moet gaan kijken.
Je bent gewoon toch erg nieuwsgierig ;D
Ik ben een vrouw logisch toch!!!!! :D
Door Nozem
Jolly schreef: oww vrouwtje van Nozem,

op de pagina waarvan ik zei dat je vooral niet moest kijken, staat weer een mooie nette foto.
Durf niet meer te kijken hoor! :P
Wil zometeen nog rustig inslapen. :D
Door Jolly
Nozem schreef: Durf niet meer te kijken hoor! :P
Wil zometeen nog rustig inslapen. :D
:o Inslapen? och jee is het zo erg, oww wacht je bedoelt gewoon lekker te gaan slapen.
pfoef he schrok al.

Maarre deze foto is heel netjes hoor, net een mooi opgemaakt bord in een restaurant. :D
Door Nozem
Jolly schreef: :o Inslapen? och jee is het zo erg, oww wacht je bedoelt gewoon lekker te gaan slapen.
pfoef he schrok al.

Maarre deze foto is heel netjes hoor, net een mooi opgemaakt bord in een restaurant. :D
Je zou er toch trek van krijgen. :o
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door