Moderator: Lizzy
Yari schreef: Hoi Kaar!!Hee Marielle,
Zo zie je maar wat een tips je hier weer krijgt hè?
Haha...en eigenlijk zou je dus toch aan de Barf moeten!!![]()
Ik heb er eigenlijk niet bij stil gestaan dat er rijst in CB zit. Rijst geeft niet vaak problemen, maar blijft idd wèl een graan...
In de Bibi natuurmix zit in ieder geval géén rijst en naar mijn weten alleen visolie en geen andere olie.
Dat zou je dus ook eerst nog uit kunnen proberen als je niet echt wilt gaan barfen.
Maar ga hier maar lekker veel vragen en lezen en hopelijk kom je uiteindelijk tot de oplossing bij Nozempie!!
Succes hè?!![]()
Nozem schreef: Heb die foto's van jouw nog vers in mijn geheugen.Zeker nog niet op BarfClub gekeken?![]()
Lizzy schreef: Zeker nog niet op BarfClub gekeken?Dat zal ik dan wel helemaal niet aan kunnen als ik het zo hoor.![]()
Nozem schreef: Dat zal ik dan wel helemaal niet aan kunnen als ik het zo hoor.oww dan moet je vooral ook niet hier kijken![]()
Jolly schreef: oww dan moet je vooral ook niet hier kijkenZegge jullie zijn toch niet een nieuwtje aan het ontgroenen he!!!!!!
http://www.chaseysdagopvang.nl/vers_vlees_voeding.htm
Nozem schreef: Zegge jullie zijn toch niet een nieuwtje aan het ontgroenen he!!!!!!Ik zeg toch ook dat je er Niet moet gaan kijken.![]()
![]()
Jolly schreef: Ik zeg toch ook dat je er Niet moet gaan kijken.Ik ben een vrouw logisch toch!!!!!
Je bent gewoon toch erg nieuwsgierig![]()
Jolly schreef: oww vrouwtje van Nozem,Durf niet meer te kijken hoor!
op de pagina waarvan ik zei dat je vooral niet moest kijken, staat weer een mooie nette foto.
Nozem schreef: Durf niet meer te kijken hoor!
Wil zometeen nog rustig inslapen.![]()
Jolly schreef:Je zou er toch trek van krijgen.Inslapen? och jee is het zo erg, oww wacht je bedoelt gewoon lekker te gaan slapen.
pfoef he schrok al.
Maarre deze foto is heel netjes hoor, net een mooi opgemaakt bord in een restaurant.![]()
Nozem schreef: Je zou er toch trek van krijgen.toch gekeken![]()