Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
[quote="Filou"]
tof... die zit precies in een aquarium... :D

Ik heb deze hier wel niet zien liggen.. :-\
[/quote]
mischien kan jij een ander "droge" wit vis vinden, dus niet vette vis maar een droge hap zeg maar? ;)
Door Filou
Ik ken daar nu es echt niets van... en kweet begot nie hoe ik het hier zo moeten uitleggen... 'white fish' 'dry fish'... lol
Door Laura2004
[quote="Filou"]
Ik ken daar nu es echt niets van... en kweet begot nie hoe ik het hier zo moeten uitleggen... 'white fish' 'dry fish'... lol
[/quote]
Een soort kabeljauw, maar dan goedkoper ;)
Door conleeuw
[quote="Filou"]
[/quote]
en als je vraag om een "not fatty fish" of "low in fat fish"?
hier een idee van wat magere wit vis is in het engels- dan nederlands:
Cod - kabeljauw
Haddock -schelvis
Halibut -heilbot
Sole - tong
Plaice - schol
Saithe - koolvis
Skate - rog
Whiting - Wijting

Dan als ik niet alleen witvis neem maar alle vis dan zijn dit de vis soorten die lager in vet zitten, sommige zijn zeker niet wit vis te noemen, ik weet alleen niet wat de Barf ervaring is met deze vis soorten? mischien kan anderen daar over schrijven.

Atlantic Bonito,
Bigeye Tuna,
Black Sea Bass,
Fresh water Bass,
Grouper,
Hake,
John Dory,
kingclip,
lingcod,
monkfish,
ocean perch,
pike,
skate,
snapper,
yellow perch,
yellow tuna.
Door conleeuw
[quote="Filou"]
ok... ik begin hiermee aan de turkse vertaling.... lol

Alvast bedankt voor je lijstje!!
[/quote]
Nou daar kan ik je helaas niet bij helpen, wat ik wel kan doen is de latijnse namen voor de verschillende vissen geven indien dat zou helpen?
Door conleeuw
Cod - kabeljauw   - Lota lota
Haddock -schelvis   - Melanogrammus aeglefinus
Halibut -heilbot   - Paralichthys californicus
Sole - tong   - Eopsetta jordani
Plaice - schol   - Hippoglossoides platessoides
Saithe - koolvis   - Pollachius virens
Skate - rog   - Raja batis
Whiting - Wijting   - Micromesistius poutassou

dit zijn de latijnse namen van de witvis, als je de naam copieer en plak in google, dan vink je aan alleen websites in het turks..... als het goed is krijg je dan toch wel wat turkse namen te zien voor deze vis soorten
;D
Door Filou
Connie... ik heb je lijstje zoveel mogelijk vertaald. Ik heb een 15-tal soorten in't turks kunnen vertalen. Nu hopen dat er bijzijn die ze hier effectief kennen en dat deze niet te duur zijn...

Nogmaals bedankt voor die lijstjes!!
Door conleeuw
[quote="Filou"]
Connie... ik heb je lijstje zoveel mogelijk vertaald. Ik heb een 15-tal soorten in't turks kunnen vertalen. Nu hopen dat er bijzijn die ze hier effectief kennen en dat deze niet te duur zijn...

Nogmaals bedankt voor die lijstjes!!
[/quote]
Ik ben benieuwd wat jij daar gaat vinden? je moet het wel even vertellen hoor, vindt ik wel interessant. ;D ik hoop natuurlijk dat het straks ook beter gaat met Filou ;)
Door Filou
als je even gaat kijken in het 'menu'-topic, dan ga je te lezen krijgen dat het nu het omgekeerde is > keiharde ontlasting ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door