Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Een goed probiotica product is maagzuur resistent. Ten eerste bevat het stammen die maagzuurresistent zijn (die stammen zijn er dus - die overleven maagzuur) en ten tweede bevatten ze een goedje (volgens mij een soort koolhydraathoudend product) dat de bacterieen beschermt tegen maagzuur.

Maar goed, bij mijn weten schrijft Mogens juist dat veel bacterieen het maagzuur dus wel overleven. Daarom is hij o.a. zo gecharmeerd van pens (maar we kunnen het hem maandag wel ff vragen ;D). En bij mijn weten bevat ook pens dus bacterie-stammen die ook weer maagzuurresistent zijn.
Door geer
Lizzy schreef: Een goed probiotica product is maagzuur resistent. Ten eerste bevat het stammen die maagzuurresistent zijn (die stammen zijn er dus - die overleven maagzuur) en ten tweede bevatten ze een goedje (volgens mij een soort koolhydraathoudend product) dat de bacterieen beschermt tegen maagzuur.

Maar goed, bij mijn weten schrijft Mogens juist dat veel bacterieen het maagzuur dus wel overleven. Daarom is hij o.a. zo gecharmeerd van pens (maar we kunnen het hem maandag wel ff vragen ;D). En bij mijn weten bevat ook pens dus bacterie-stammen die ook weer maagzuurresistent zijn.
Dat dacht ik dus ook... Oh, ik heb wel veel zin in maandag hoor! 8)

Barfplaats wordt gesponsord door