Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door K@rin
Ja, ik hoop toch zo dat die mevrouw bij me komt !!
en dan natuurlijk nog hopen, dat er verbetering komt bij de Westie.
PAS DAN zullen DA's echt gaan inzien, dat Vers toch zo slecht nog niet is ;)

anders laat ik hem gewoon contact opnemen met jullie of met Tannetje ;D
Door Hitam
Westies zijn juist de honden waarbij alleen vers nog weleens niet voldoende is. Hangt er een beetje vanaf hoe erg het nu is. Maar ze zullen vast verbetering zien. Vergeet niet te waarschuwen dat het eerst erger kan worden, anders valt het zo tegen.
Door K@rin
[quote="Hitam"]
Westies zijn juist de honden waarbij alleen vers nog weleens niet voldoende is. Hangt er een beetje vanaf hoe erg het nu is. Maar ze zullen vast verbetering zien. Vergeet niet te waarschuwen dat het eerst erger kan worden, anders valt het zo tegen.
[/quote]

Ja, dat heb ik ook al tegen hem gezegd ..............

Moeilijke gevallen en grote kans op ontgiften .......
Door K@rin
YES, ze heeft gebeld !!!!
Ze wil het proberen !!
Ze hebben geen auto, maar ze had nog genoeg brokjes (Hypoallergeen, etc, etc, etc) voor het weekend, dus volgende week zou ze proberen te komen ............... ::) ::)
Ik zeg, liever z.s.m. beginnen ......... ;D
Ik heb haar aangeboden het vlees te komen brengen (ze woont hier 10 minuutjes vandaan), ik neem haar brokjes mee naar huis :-X en zij krijgt van mij gratis de eerste paar kg om te proberen ;D
Ik ga het morgen brengen, want dan kan ik eerst ff kleine porties maken van de rollen, zodat het wat makkelijker voor haar gaat ;)
Ik wil het zo aantrekkelijk mogelijk maken, totdat ze gaat zien, dat het werkt ;)
Laatst gewijzigd door K@rin op vr 03 feb 2006, 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door cheeta
joepie!!, lief van jou om alles zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor haar.Nu maar hopen dat de Westi niet extreem gaat ontgiften dat de eigenaar vroegtijdig stopt.
Door K@rin
[quote="cheeta"]

joepie!!, lief van jou om alles zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor haar.Nu maar hopen dat de Westi niet extreem gaat ontgiften dat de eigenaar vroegtijdig stopt.
[/quote]

Nee, dat zit er wel in, maar dat zal ik haar wel duidelijk maken ............
Het hondje is ook al heel dik en sloom van de pred geworden, dus ......................
volgens mij kan het niet veel slechter als nu worden ..........
Wauw wat goed dat ze het willen proberen. Hopelijk zetten ze goed door.
En wat tof van jou om het ze zo makkelijk mogelijk te maken.
Ben echt benieuwd
Maak je ook nog foto's van de hond nu, zodat je over een tijdje goed kan vergelijken?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door