Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door herder_lover
de pillen vreet hij op als of het koekjes zijn, en ik maar mikken achterin zijn keel ;D
Maargoed, gister wilde hij verder niets eten (had nog zalm geprobeerd uit blik, ei, yoghurt en smuldier). Vandaag lijkt hij weer wat levendiger (hangt in ieder geval weer lekker in de gordijnen en mijn benen ;D). Straks rustig aan wat vlees proberen, laat bot even achterwege vandaag...kauwen schijnt toch moeite te kosten. Morgen maar weer.... We wachten af en jullie horen het wel weer natuurlijk ;D
Door crutz
gelukkig gaat t al weer wat beter......ja, met al die tropisch dingen in je tuin weet je t toch nooit......

ben hier net terug van de DA (laatste enting) en hij woog 9,8 kilo en tandjes zitten idd al behoorlijk te werken........ ;)
Door herder_lover
ik moet maandag voor zijn enting Parvo en dan 2 weken erna nog een cocktail. Thuis woog hij 12 kilo, maar was bij de DA gister 11,4 kilo. Normaal lopen ze wel gelijk, dus weet niet of hij in 3 á 4 dagen afgevallen is (kan natuurlijk wel, want hij at niet ;D).
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door