Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Lijkt erop dat ze echt buikpijn heeft he Geer? Heeft ze dia? Heb je Okugest?Mja, buikpijn...dat zou kunnen... Ik heb geen Okugest, maar laat het er maar even 'lekker' uitkomen
geer schreef: Nou, ik mag hopen dat ze aan het ontgiften is, want als ze dit luchtje permanent blijft houden......Denk maar dat het een parfumluchtje is![]()
geer schreef: Mja, buikpijn...dat zou kunnen... Ik heb geen Okugest, maar laat het er maar even 'lekker' uitkomenAls ik homeopathische druppels op alcoholische basis aan Bruutje geef, is hij binnen het uur ziek!. Als het de drainage kuur is, dan komt het daardoor. Zou de alcohol in de druppels drainage haar maagwand soms kunnen irriteren?
Truus schreef: Denk maar dat het een parfumluchtje isZe krijgt verschillende dingen:. Komt dit nu van echt van het ontgiften denk je? Wat heb je gegeven?
Lizzy schreef: Als ik homeopathische druppels op alcoholische basis aan Bruutje geef, is hij binnen het uur ziek!Hmmm...maar ze kotst dus niet, het zijn haar darmen (zo lijkt het). Wat zou ik nou kunnen doen om het wat te verlichten, want ze is duidelijk nog steeds niet lekker...
geer schreef: Hmmm...maar ze kotst dus niet, het zijn haar darmen (zo lijkt het). Wat zou ik nou kunnen doen om het wat te verlichten, want ze is duidelijk nog steeds niet lekker...Jammer dat je geen Okugest hebt.... steek dat ff in je hondenehbokit
Lizzy schreef: Jammer dat je geen Okugest hebt.... steek dat ff in je hondenehbokitEh, nee, ik heb geen kamille of venkelthee in huis... Ze ligt nu weer opgekruld in het ieniemieniebenchje. Ik heb het gevoel dat het beter is haar haar laatste dosis Smilax even niet te geven (zijn kruiden, erg bitter), wat jij?. Ehhh, heb je kamille of venkelthee in huis? Buikje masseren? (Brutus kotst trouwens niet alleen maar zijn hele buik is van slag, incl diarree)
geer schreef: Eh, nee, ik heb geen kamille of venkelthee in huis... Ze ligt nu weer opgekruld in het ieniemieniebenchje. Ik heb het gevoel dat het beter is haar haar laatste dosis Smilax even niet te geven (zijn kruiden, erg bitter), wat jij?Nee, keertje overslaan kan geen kwaad. Getsie, toestand zeg!
geer schreef: Hmmm...maar ze kotst dus niet, het zijn haar darmen (zo lijkt het). Wat zou ik nou kunnen doen om het wat te verlichten, want ze is duidelijk nog steeds niet lekker...Hou haar heel goed in de gaten,wat heeft ze opgegeten he?
Jolly schreef: hum als ik dat zo hoor, dan wordt het bank slapen vannacht, arme fietje en Geer jullie moeten er gegarandeerd nog wel een paar keer uit vannacht.Mja, dat vrees ik ook... En Tannetje slaapt ook al