Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Lijkt erop dat ze echt buikpijn heeft he Geer? Heeft ze dia? Heb je Okugest?
Door geer
Lizzy schreef: Lijkt erop dat ze echt buikpijn heeft he Geer? Heeft ze dia? Heb je Okugest?
Mja, buikpijn...dat zou kunnen... Ik heb geen Okugest, maar laat het er maar even 'lekker' uitkomen ;). Als het de drainage kuur is, dan komt het daardoor. Zou de alcohol in de druppels drainage haar maagwand soms kunnen irriteren?
Door Truus
Je kan nog wat verwachten Geer, hou ze maar lekker warm. Als Mila iets heeft, rilt ze ook als een rietje.
Misschien is het toeval, misschien heeft het met ontgiften te maken. Jammer dat je geen okugest hebt.
Door geer
Nou, ik mag hopen dat ze aan het ontgiften is, want als ze dit luchtje permanent blijft houden...... ;D
Door Truus
geer schreef: Nou, ik mag hopen dat ze aan het ontgiften is, want als ze dit luchtje permanent blijft houden...... ;D
Denk maar dat het een parfumluchtje is ;D. Komt dit nu van echt van het ontgiften denk je? Wat heb je gegeven?
Door Lizzy
geer schreef: Mja, buikpijn...dat zou kunnen... Ik heb geen Okugest, maar laat het er maar even 'lekker' uitkomen ;). Als het de drainage kuur is, dan komt het daardoor. Zou de alcohol in de druppels drainage haar maagwand soms kunnen irriteren?
Als ik homeopathische druppels op alcoholische basis aan Bruutje geef, is hij binnen het uur ziek!
Door geer
Truus schreef: Denk maar dat het een parfumluchtje is ;D. Komt dit nu van echt van het ontgiften denk je? Wat heb je gegeven?
Ze krijgt verschillende dingen:

Smilax...druppels tegen vocht en hitte. Gezien haar vochtplekken en hittegerelateerde klachten.

Probio Forte...om de darmflora op te bouwen

Teunisbloemolie

Drainage compositum; omdat ik vermoed dat de klachten ontstaan zijn na de sterilisatie en bijbehorende narcose. Om alle afvalstoffen uit het lichaam te werken.

Ik vermoed dat het het laatste is, vermoed. Ze kan ook iets verkeerds hebben gegeten. Vraag me alleen af of ik nu door moet gaan met de drainage, of de dosering moet verlagen....
Door geer
Lizzy schreef: Als ik homeopathische druppels op alcoholische basis aan Bruutje geef, is hij binnen het uur ziek!
Hmmm...maar ze kotst dus niet, het zijn haar darmen (zo lijkt het). Wat zou ik nou kunnen doen om het wat te verlichten, want ze is duidelijk nog steeds niet lekker...
Door Lizzy
geer schreef: Hmmm...maar ze kotst dus niet, het zijn haar darmen (zo lijkt het). Wat zou ik nou kunnen doen om het wat te verlichten, want ze is duidelijk nog steeds niet lekker...
Jammer dat je geen Okugest hebt.... steek dat ff in je hondenehbokit ;D. Ehhh, heb je kamille of venkelthee in huis? Buikje masseren? (Brutus kotst trouwens niet alleen maar zijn hele buik is van slag, incl diarree)
Door geer
Lizzy schreef: Jammer dat je geen Okugest hebt.... steek dat ff in je hondenehbokit ;D. Ehhh, heb je kamille of venkelthee in huis? Buikje masseren? (Brutus kotst trouwens niet alleen maar zijn hele buik is van slag, incl diarree)
Eh, nee, ik heb geen kamille of venkelthee in huis... Ze ligt nu weer opgekruld in het ieniemieniebenchje. Ik heb het gevoel dat het beter is haar haar laatste dosis Smilax even niet te geven (zijn kruiden, erg bitter), wat jij?
Door Lizzy
geer schreef: Eh, nee, ik heb geen kamille of venkelthee in huis... Ze ligt nu weer opgekruld in het ieniemieniebenchje. Ik heb het gevoel dat het beter is haar haar laatste dosis Smilax even niet te geven (zijn kruiden, erg bitter), wat jij?
Nee, keertje overslaan kan geen kwaad. Getsie, toestand zeg!
Door tieneke
geer schreef: Hmmm...maar ze kotst dus niet, het zijn haar darmen (zo lijkt het). Wat zou ik nou kunnen doen om het wat te verlichten, want ze is duidelijk nog steeds niet lekker...
Hou haar heel goed in de gaten,wat heeft ze opgegeten he?
Door Jolly
hum als ik dat zo hoor, dan wordt het bank slapen vannacht, arme fietje en Geer jullie moeten er gegarandeerd nog wel een paar keer uit vannacht.
Door geer
Jolly schreef: hum als ik dat zo hoor, dan wordt het bank slapen vannacht, arme fietje en Geer jullie moeten er gegarandeerd nog wel een paar keer uit vannacht.
Mja, dat vrees ik ook... En Tannetje slaapt ook al :-\ En dit vind ik nou zo de pest van mijn 'eigen' dierenarts he?! Ik weet gewoon dat als ik nu ga, om mezelf gerust te stellen, ik na twee minuten weer met een AB kuurtje of wat andere vage pillen EN consultkosten van weet-ik-hoeveel weer buiten sta. Tien tegen een dat het morgen zo ook wel weer beter gaat. Maar ja, het is altijd zo'n verdomd verveldend gevoel als je niet weet wat er aan de hand is...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door