- di 17 jan 2006, 12:19
Iereeen hartstikke bedankt voor het medeleven en de sterkte en beterschapwensen voor Cairo.
Ik zal nog even een verslagje neerzetten van hoe het gisteren is verlopen.
Nou eten heeft ie gisteren heel goed gedaan.
Even s'middags lang mijn d.a geweest voor controle.De assistentes en stagaires waren allemaal heel nieuwsgierig hoe het met Cairo was.Dus ze waren allemaal heel blij om te zien dat Cairo goed aan het herstellen was.Zijn temp.was 38.8,ietsjes hoger dan zondag, toen was het 38.4,maar gelukkig toch goed.
Nog een antibiotica injectie gehad en gelijk antibiotica piletjes meegekregen voor 8 dagen.
Ik hoef in principe niet meer terug te komen voor contole,pas volgende week dinsdag dan mogen de hechtingen eruit.
De d.a wilde graag dat ik nog wel elke dag telefonisch contact met hem opnam over Cairo,ook omdat ik 2 x per dag zijn temp. moest opnemen.
Ik ben echt blij dat we nu bergopwaarts gaan.
Ik heb wel goede hoop dat alles goed kom,maar de angst zit er voorlopig nog wel in bij mij.
Cairo zelf ook wel,hij komt nu naar de keuken toe om te eten,maar als hij dan heeft gegeten,gaat hij op zijn mand liggen,en dan kijkt ie gelijk een beetje zieligik denk dat hij het eten associeert met het rotgevoel wat ie daarna kreeg.(na het eten van zijn kipplevers s;ochtends kreeg hij al last.)Dus Conleeuw(was jouw hondje toch met die pens??)Honden kunnen dus echt de link leggen,dat zie je maar weer aan Cairo,maar ook dat zal wel slijten bij Cairo.
Steph en Roefus;Ik weet ook niet hoe het komt bij Cairo,zelfs de d.a heeft geen verklaring ervoor.Hij zeg meestal gebeurt het op een lege maag.Cairo had net kippelevers op en 2 kippenekjes,en absoluut niet spelen erna ofzo,hoor.Zelf na de operatie en de d.a zag wat er uitkwam aan kippelevers zei de d.a dat kan nooit de oorzaak zijn geweest.Ik heb er veel over gelezen de afg. dagen,maar in alle onderzoeken en studie's erover,komt niet echt naar voren wat nu een echt oorzaak kan zijn.
Spelen na het eten zou een oorzaak kunnen zijn(bij Cairo in dit geval niet).Veel water drinken,dus bij warmte of na inspannng met mate water laten drinken.
Te koud of Te warm eten kan een oorzaak zijn.Dit zijn er nog maar een paar,dus nogeens alle mogelijke oorzaken.Maar ik heb ook gehoord dat een moederhond na de bevalling een maagtorsie kreeg,dus het is zo moeilijk de echte oorzaak vast te stellen.
Cairo krijgt in ieder geval 3 x per dag te eten en een scheutje gekookt water over zijn vleesvoeding voortaan heen.Mijn d.a doet dat zelf ook bij zijn labx-ingen.Niet helemaal volgens het pricipe van de bp,maar ja,ik wil het niet nog een x meemaken.Volgens een studie die ik had gelezen,zou het wel met het voer te maken hebben,dus dan maar even op deze manier gaan voeren.En ach,ik denk dat deze manier van voeren nog altijd beter is dan brok.Zo redeneer ik dan
Laatst gewijzigd door judith1967 op di 17 jan 2006, 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.