nou is Dot een echte reuen hater, normaal zie ze alle reuen liever dood....... echt een velle hater, maar als mevrouw loops is, loopt ze echt te trekken om bij de reuen te komen en staat ze met haar kontje te draaien, sterker op een afstand van meters weg gooit ze haar staart al opzij, zo van, kom maar op, een echte slettebakje is het dan, maar is de loopsheid weer over, dan mogen ze allen snel ophoepelen wat haar betreft. Geinig om te zien

en ja, als je ergens met je teef loop en ze is loops, dan help het niet om haar aangelijnd te houden als er reuen los lopen, want een reu die een loopse teef ruikt raakt niet ineens gehoorzaam omdat de teef aangelijnd is

dus ik daarom loop ik zo vroeg zodat ik geen reuen tegen kom of op een afgelegen gebied waar honden niet los mogen, dan omzijl ik dit probleem, want het gaat nog als je de eigenaar van de reu zie, maar geloof me maar, een reu kan zo ongeloofelijk ver van zijn baasje zijn als hij eenmaal in de gaten heb dat er een loopse teefje is, en ze kunnen gewoonweg onbeschoft zijn als jij ze wil verdrijven.... dus perventie is mijn idee.