Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

[quote="ine"]
Toch zou ik even van die da willen weten, wat die resten waren! Alleen gekookte rommel, of dat wat voor het koken al "afval" was.
Maar ja, misschien ben ik een zeurpiet! :-\ ;)
[/quote]

Nee nee, daar heb je wel gelijk in! Maar iemand die zo'n statement durft te doen: ik dacht "die staat ook wel open voor echt honden voeding". Misschien heb je gelijk en zal dat nog vies tegenvallen!
En ik zou het ook wel leuk vinden om te weten over welke aantallen het hier gaat, en de verschillen per groep, en dan heer Kruimel er ff met zijn statistiek op loslaten om te zien of het echt significant is ;D ;D
Tja, je bent niet voor nikswetenschappelijk comite van de Stichting Rauw ;D ;D
Door Ster
Kruimel schreef: En ik zou het ook wel leuk vinden om te weten over welke aantallen het hier gaat, en de verschillen per groep, en dan heer Kruimel er ff met zijn statistiek op loslaten om te zien of het echt significant is ;D ;D
Tja, je bent niet voor nikswetenschappelijk comite van de Stichting Rauw ;D ;D
Je zou voor de grap eens moeten proberen of hij zijn data wil delen. In principe moet een onderzoeker daartoe bereid zijn, zeker aangezien deze man zulke grote uitspraken doet. Valt natuurlijk in de praktijk tegen, maar is het proberen waard!
Ster schreef: Je zou voor de grap eens moeten proberen of hij zijn data wil delen. In principe moet een onderzoeker daartoe bereid zijn, zeker aangezien deze man zulke grote uitspraken doet. Valt natuurlijk in de praktijk tegen, maar is het proberen waard!
Goed plan! Nee heb ik, ja kan ik krijgen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door