Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Robian
Ik plak in plaats van kaoline een klein stukje kauwgom in het oor.
Daar bovenop een papiertje zodat het niet in de vacht kan gaan plakken.
Ik kleurde het papiertje ook nog in de kleur van de vacht. Niemand zag er iets van.

Groetjes,
Sylvia
Door amber13
Oke, dus kaugom kan ook, maar hoe krijg je dat er ooit weer af dan? En hoe lang moet het er op blijven zitten dan, en moet ik het tussendoor nog "verschonen"?
Door Ike
Ik zou zelf niet voor kauwgom gaan, volgens mij plakt dat behoorlijk aan de haren vast, lijkt me niet prettig als je het moet verwijderen.
Kan je de wolvet niet bij een natuurvoedingsinkel of reformwinkel halen?, las ook dat je het bij een apotheek kan bestellen, misschien effe googglen? ;)
Laatst gewijzigd door Ike op wo 30 nov 2005, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door conleeuw
Ike schreef: Ik zou zelf niet voor kauwgom gaan, volgens mij plakt dat bhhorlijk aan de haren vast, lijkt me niet prettig als je het moet verwijderen.
Kan je de wolvet niet bij een natuurvoedingsinkel of reformwinkel hale?, las ok dt je het bij een apotheek kan besstellen, misschien effe googglen? ;)
ik ken wolvet onder de naam Lanoline. Dit wordt vaak gebruikt in allerlei zalfjes en smeerseltjes. Ik had nooit geweten dat het ook voor dit doel gebruikt kon worden, weer iets bijgeleerd ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door