Moderator: Lizzy
Hitam schreef: Ik heb in het verleden enig succes (in elk geval verlenging van de pijnloze periode) gehad met het volgende regime:Ha, da's goeie info! Kankerdieet, is dat het 'standaard' barf dieet? Of nog anders?
Kankerdieet; dus geen koolhydraten
Elke drie weken een injectie met een hoge dosis vitamine A en D
Een speciale versie van een kruidencombinatie (Hoxsey)
Hoge dosis visolie
diana schreef: ja ik dus ook !Krijg koude rillingen van deze berichten. Eind april hebben wij Grim moeten laten gaan wegens botkanker en het verhaal over de oude dobermann herken ik. Ik werk in dierentehuis Zeist en volgens mij kwam hij daar vandaan..... De berichten die zij nav zijn dood stuurde waren hartverscheurend....
vandaar dat ik me nu zit suf te typen met 1 vinger he.
je gunt dit niemand
Ze heeft 3 jaar geleden een dobermann van 12 jaar uit het asiel gehaald , omdat niemand hem wilde hebben
hij zat al 5 jaar in het asiel
beestje heeft nog 3 geweldige jaren mogen hebben
maar 15 is voor een dobermann vreselijk oud
die heeft ze dus ook moeten laten inslapen nog geen half jaar geleden en nu dit .
zelf heeft ze op dit moment nog vrreselijke naween van de kattenkrabziekte waarbij ze dus de verschijnselen heeft van accute reuma en hoge koorts
voordat ze daar achter waren!!
komt omdat ze een nestje kittens vd dood gered heeft 2 maanden geleden en daarbij is gekrabt en gebeten , maar de link werd niet snel gelegd , omdat er in de familie reuma voorkomt
dus nu dit
en dan trek je het even niet meer .
Kruimel schreef: Ha, da's goeie info! Kankerdieet, is dat het 'standaard' barf dieet? Of nog anders?Nee, eigenlijk is dat niet anders dan standaard barf, behalve dat ik nog wel eens soepel wil zijn over koolhydraten bij een gezonde hond. Af en toe een keertje kan geen kwaad.
Hitam schreef: Nee, eigenlijk is dat niet anders dan standaard barf, behalve dat ik nog wel eens soepel wil zijn over koolhydraten bij een gezonde hond. Af en toe een keertje kan geen kwaad.Geen fruit? ???
Dat mag dan helemaal niet meer.
En oppassen met koolhydraatrijke groente en geen fruit.
Yari schreef: Geen fruit? ???Daar zitten suikers in. Tumoren gebruiken uitsluitend suikers om te groeien.
Hitam schreef: Daar zitten suikers in. Tumoren gebruiken uitsluitend suikers om te groeien.Oh? Goh wist ik niet. Bedankt, weer wat geleerd.
Suikers zijn koolhydraten.
diana schreef: ja Olga ,Billy heb ik niet meer gekend ik loop pas een jaar mee in het asiel, maar ik heb wel al haar berichten over hem gelezen: hij heeft daar nog 3 fantastische jaren gehad!!
Billy kwam uit Zeist ja
bij jullie vandaan ,
jullie zijn zelfs een keer nog op huisbezoek geweest he .
hij was jullie nascotte geworden toch , omdat hij er al 5 jaar zat en natuurlijk zijn leeftijd niet meer mee had
, maar hoe goed jullie ook voor hem zorgden ik moet zeggen dat hij het daar toch ff wat fijner gehad heeft samen met nog 2 Dobermaatjes,
Audrina schreef: Tannetje, die Hoxsey kruidencombinatie, waar haal je dat? Heeft een hond die 2 jaar geleden kanker heeft gehad en waarbij de tumor operatief verwijderd is en nu "genezen" is daar ook baat bij?Hangt er vanaf wat voor kanker. Eigenlijk is het een hele sterke reiniger.