Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sonja
Kruimel schreef: Ik ook wel :'( :'( :'(
Vraag me eigenlijk wel af wat je nog aan een Tarzan hebt als ie steeds in de hop hangt. Die valt dan waarschijnlijk ook net als Stan 's avonds gelijk naast je bed in slaap. :-\
We gaan wel een beetje OT hè?
Door cholwyn
Weet je wat goed helpt bij reuen die last van hun hormoontjes hebben? VSM Prodier geslachtsdrift,ik hoor van veel fokkers die reuen en teven hebben, dat Prodier uitstekend resultaten geeft, ik zou zeggen probeer het eens en laat ons weten of het werkt.
Door Sonja
Volgens mij zijn er hier meer die wel eens Prodier geslachtsdrift gebruiken. Ik weet niet of er mensen zijn die wel eens hop met Prodier geslachtsdrift hebben vergeleken?
Ik kwam op het idee om hop te gebruiken omdat ik dat in de tuin heb staan, maar toen dat niet zo bruikbaar bleek ben ik iets gaan kopen. Ik heb ook aan Prodier geslachtsdrift gedacht, maar ik kon het hier niet direct kopen. Dan had ik het moeten bestellen en ik wilde graag direct beginnen. Hopcapsules waren wel op voorraad bij de apoteek, dus heb ik daarvoor gekozen en ze lijken wel te helpen.
Door Mevroi Kruim
Sonja schreef: Vraag me eigenlijk wel af wat je nog aan een Tarzan hebt als ie steeds in de hop hangt. Die valt dan waarschijnlijk ook net als Stan 's avonds gelijk naast je bed in slaap. :-\
Da's ook weer waar :-X :-X tis ook noooooit goed :-X :-X
We gaan wel een beetje OT hè?
Ach .... alles heeft met alles te maken, toch 8)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door