marja schreef:
Hoi Wendy
Omdat mijn Zara volgende week ook een elleboog operatie krijgt zou ik je wat willen vragen.
Heb jij gyan 6 weken in een bench gehad of mocht hij/zij binnen wel gewoon rondlopen?
groetjes Marja
hoi marja,
qyan is NIET geopereerd.
hij heeft gelukkig weinig last meer van die elleboog.
is nu afwachten tot 8 januari of er alsnog vocht in het elleboog gewricht komt en afwachten of hij weer gaat manken.
gaat hij weer manken en zit er 8 januari alsnog vocht in, dan wordt hij wel geopereerd.
ik kan je wel vertellen dat als hij geopereerd had geworden of 8 januari alsnog moet, dan gaat hij inderdaad 8 weken de bench in.
los in de kamer zou niet te doen zijn, want dan kunnen we hem onmogelijk rustig houden, daar is hij te druk voor.
dus dan had hij idd de bench in gegaan, ook vanwege het eventueel op de bank springen, het achterna zitten van de parkieten, maar ook gewoon voor zijn eigen rust.
qyan is dus nog niet geopereerd, maar mocht wel op de bank. zaken als op de bank en op bed zijn hier nu wel afgeschaft.
succes met de operatie!!!

het schijnt dat ht revalideren belangrijker is als de operatie zelf, dus ik zou de bench aanraden. maar kijk naar je eigen hond. als je hem zo rustig genoeg kan houden lijkt een bench me ook weer overbodig.
veel succes in ieder geval.
gr wendy