Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Oh wat heerlijk voor je! Ik hoop zooooo dat het goed blijft gaan en er steeds meer vooruitgang is!!!!!!!! Ik zal onwijs voor je duimen!
Door jordi
mijn lieve pup brutus (american bulldog 17weken) heeft wobbler syndroom in zijn nek
het word steeds slechter, en waarneer mensen dit te lezen krijgen
zal hij er wel niet meer zijn
want woensdag 24september laat ik hem inslapen omdat hij al zoveel last heeft met alles gewoon te zielig :'(
toen ik de pup haalde was die 11weken, en ik dacht het is een luie hond want hij lag veel in zijn mand
en nu is het opkomen zetten binnen 3 dagen en het is zo snel slechter geworden, dat de da zij er is al geen
redding meer mogelijk want het was al te ver heen, en ik dacht hoe kan dat nou het is nog maar een paar dagen aan de gang. en nou had hij gezegt je kan er iets in willhelmina ziekenhuis in utrecht naar laten kijken
of in belgie naar ziekenhuis (gespecialiceerd in die dingen) maar deze ziekte is erfelijk en zit in de genen
mischien knapt de hond ervan op pas naar 8weken revalidatie, en dan komt het gewoon op latere leeftijd terug,
en zelfs kan het nog erger zijn naar de operatie is er grote kans dat het beestje nog veel meer last heeft,
en dat kan je het beestje toch niet aandoen tenminste ik niet.  ook al is er een kans op grote uitstel want genezing is gewoon echter niet mogelijk, dan word het toch al geen oude hond meer zeker niet als je een pup hebt, zoals ik :'( want als je er langer mee wacht gaat het mischien nog wel een jaartje goed maar dan ben je er alleen maar meer aan gehecht. mijn hond is jong en heeft nu al zoveel pijn ik kan hem geen lange leidensweg geven
ik weet niet of het bij alle honden zo is met wobbler syndroom maar ik weet wel dat ik alles zou doen voor genezing maar k zie dat het elke dag met grote klappen achteruit gaat

mischien heb je hier nog iets aan

-mijn hond begon met moeilijk opstaan
-toen kon hij niet meer goed op zijn achterpoot staan
-met medicijnen is het wel wat overgegaan maar begon hij in 1keer met raar schommelen

dit was in 4dagen

-en toen werd het in 1keer veel erger
-hij ging bij elke keer als die opstond piepen
-toen alleen al als je hem ging aaien
-en het ergste hij bijft alleen maar zitten heeft het alsmaar koud en trillt de hele tijd
en als je hem dan roept wil hij komen maar hij kan het gewoon niet, mijn keuze was eerst om hem te laten opereren, en toen dacht ik ik moet niet aan mezelf denken maar aan mijn hondje en keek naar hem en dacht dit kan zo niet langer hier moet een eind aan komen

ik heb nog een site voor mensen die hier mee te maken krijgen er is niet veel maar mischien dat u der iets aan hebt http://www.causus.be

ik geef geen valse hoop maar denk wat u het hondje aan doet
en als je het zo graag wil dan kun je het proberen maar ik geef weinig kans

Rest In Peace My Best Friend Brustus
Door jordi
dankje het is gewoon te zielig

en dan te begrijpen dat het in t begin een bijtertje was
en nu net goed begon te luisteren
had nog zoveel moeten zien en mee maken :'(
maarja het leven gaat door alleen geen flauw idee hoe
ik kan alles wel doen maar daar krijg ik hem niet mee terug

op dit moment ligt hij alleen nog maar te slapen en als hij wakker is te pijn lijden zelfs met de medicijnen
rimifiin 50mg in idergeval bedankt voor het medeleven

jordi bijsterveld
Door *wendy*
Ohw wat erg  :'(

Ik had er tot enkele weken geleden nog nooit van gehoord.
Kennissen van mij hadden een duitse herder waarmee ze al jaren tobde.
Van alles en nog wat, waaronder jeuk, slecht lopen, af en toe niet op kunnen staan.
Pas geleden zijn ze er door een nieuwe DA achter gekomen dat hij dat syndroom had.
Helaas was er voor hem niets meer te doen. Zelfs Gent zei dat ze niets meer wilde doen.
Hij was te oud en ze konden alleen jonge honden helpen.

Uiteindelijk heeft Wodan bloedneuzen gekregen waar niets meer aan te doen was.
(of dit met de ziekte te maken heeft is eigenlijk nog niet echt duidelijk).
Ze hebben hem toen in laten slapen.

@ Jordi....mag ik vragen of je de fokker ingelicht hebt?  :-[ Sterkte  :-*
Door jordi
ja ik heb het tegen hun gezegt..
en dan komt het ze zeggen eerst dat zijn nest en de ouders niks hebben
alsof dat al niet genoeg was
zeggen ze dat ik naar een dierenarts toe moet gaan en hem gewoon gezond laten verklaren
en laten verzekeren terwijl hij der al erg aan toe was

k heb nou zoveel spijt dat ik mijn hond vandaag heb laten inslapen
maar ik kon gewoon niks anders
afgelopen nacht heeft hij zolang zitten te huilen dat hij alleen nog maar aan t trillen was

t spijt me brutus dat ik dit heb gedaan
maar t was voor je eigen best wil
en je komt vast wel ergens goed terecht waar dan ook

RIP BRUTUS :'( :'( :(
Door jordi
roels bulls in lewenborg(groningen)
ik wou eerst 300 bieden, en dan zeggen hun daar gaat hij niet voor weg
want het is een goed gezonde hond, blijkt ja wel weer :'(
het is nog gen uur geleden

haar email is [email protected]
ze stonden eerst op marktplaats maar nou niet meer :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”