Moderator: Lizzy
Helen schreef: Ik heb 2 hondentandartsen gesproken en zei zeiden allebei dat het zeer onverstandig is om het af te wachten. Dat is wachten op problemen.
KayleighShanden schreef: Nou idd vond ik dus ook al, zo zie je maar he wat een verschil tussen dierenartsen....zucht ik ga wel even bellen want wil em eruit hebben die kies, arme kay!Bel naar de faculteit diergeneeskunde en vraag naar Henriette Vrieling. Zij is de dierentandarts daar. Zij is superbekwaam!
Lizzy schreef: Fijn dat alles goed gegaan is!!!Ik twijfelde omdat je groene leem niet mag geven aan honden met pinnen, kunstheupen etc. Ik weet niet waar een tand ondervalt....maar het tandje leeft en er zit een kunststuk aan.....Misschien een suffe gedachtengang, maar toch... ???
Ik zie niet in waarom je geen groene leem kan geven. Maar als je twijfelt, kies dan voor Chlorella! Dat heeft ook het voordeel dat er vitamines en mineralen en vetzuren en chlorofyl, enzovoorts in zit.
KayleighShanden schreef: Nou idd vond ik dus ook al, zo zie je maar he wat een verschil tussen dierenartsen....zucht ik ga wel even bellen want wil em eruit hebben die kies, arme kay!O trouwens eruit halen hoeft helemaal dus niet. Er zijn nog heel veel andere opties!!