Tjezus, Ien, ik wou het gisteren niet zeggen, maar als het idd. maar niet spondylose of idd. is

! Ashley had dat nl. ook, dat neervallen, bijna niet kunnen opstaan, en voorzichtig lopen

Daarbij had Ashley ook nog zoveel pijn dat hij het af en toe uitgilde, kennelijk heeft Joop dat gelukkig niet. En weet je wat? Ik heb het idee dat juist die vrolijke, blije en onstuimige honden zoals Ashley en Joop zoiets eerder krijgen dan rustige, wat meer bedachtzame honden! Wacht niet te lang met foto's te laten maken, en mocht het spondylose zijn, ga dan zoeken in het homeopatische circuit, je hebt met eigen ogen gezien hoe goed Ashley het doet op homeopathie

! Hoe houdt-ie z'n staart? Die wordt met spondylose nl. ook vaak (gedeeltelijk) verlamd. Ik zie bijv. bij Ashley aan z'n staart als we met wandelen naar huis moeten, hij kan hem dan niet meer optillen en schopt onder het lopen tegen zijn eigen staart. Staat hier misschien een beetje gek geschreven, maar als je het één keer zelf hebt gezien, begrijp je wat ik bedoel.
Evengoed blijf ik hopen en duimen dat het een simpele blessure of id is, want spondylose bij een jonge, voor de rest gezonde, en vooral blije en onstuimige hond is geen pretje!

Blijf duimen voor jullie, ben echt een beetje gek op die zwarte kanjer! En nogmaals sterkte!
Groetjes, Nelly èn Ashley!