Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lberghoef
Het houdt maar niet op dit jaar. Trix eet inmiddels bijna niet meer. Ze is super vrolijk, gaat graag wandelen maar zodra er eten te voorschijn komt word ze bang.
Eet ze wel doet ze er een half uur over, heeft overduidelijk pijn met eten, schud met haar kop, wrijft erover met haar poten,ik zag laatst bloedend tandvlees...er is dus echt wat mis.
Ze heeft behoorlijk wat tandsteen en ik vermoed en ontsteking. Vrijdag gaat ze onder narcose en word haar gebit schoon gemaakt en waarschijnlijk wat kiezen getrokken.
Er is natuurlijk een behoorlijk risico met haar hart... ik vind het akelig spannend.
Door lberghoef
Het is allemaal goed gegaan! Ze was al heel snel weer fit genoeg om opgehaald te worden. 8 uur gebracht, 11 uur weer opgehaald.
Da heeft geen abces of rotte kies gevonden wel heel veel tandsteen.
Toen we thuiskwamen heeft ze al redelijk snel een hele bol mozzarella op.
'S avonds twee keer haar bak vol geschept en zonder miepen heeft ze het opgegeten.
Vanochtend ook normaal gegeten, wat echt bijzonder is want ze eet al weken niet meer 's ochtends.
Misschien heeft het al die tijd dus wel aan haar tanden gelegen en niet aan de medicijnen. Ze is ook echt een stuk vrolijker. Arm beest als ze daar zo'n last van heeft gehad.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door