Overigens ligt Dropje meestal ergens te slapen en heb je geen last van hem. Alleen als grote honden achter hem aan willen wordt hij ineens fel.
Meestal is Inge er op maandag, maar had die niet een dagje vrij?
Moderator: Lizzy
Hitam schreef: Overigens ligt Dropje meestal ergens te slapen en heb je geen last van hem. Alleen als grote honden achter hem aan willen wordt hij ineens fel.nee dat heeft ze dan niet, shanden komt ma 5 september langs en Inge heeft aankomende week een weekje vrij
Meestal is Inge er op maandag, maar had die niet een dagje vrij?
Hitam schreef:Ghihihi moet niet zotter worden he met jou dromenVolgens mij heb ik er nu over gedroomd. Ben nog
niet thuis of ik droom over mijn werk
Zowel Jolly als Geer waren er en het was hardstikke druk. Ik geloof dat ik niet eens aan Shanden ben toegekomen. We hebben jou maar aan tafel gezet met een kopje thee.
Hitam schreef:Oeps das niet goed hoor in je vrije tijd dromen over het werk....hahaVolgens mij heb ik er nu over gedroomd. Ben nog
niet thuis of ik droom over mijn werk
Zowel Jolly als Geer waren er en het was hardstikke druk. Ik geloof dat ik niet eens aan Shanden ben toegekomen. We hebben jou maar aan tafel gezet met een kopje thee.
Nitus schreef:Ja dank je wel...ik vertrouw het ook wel hoor geen probleem, hihi en idd geen slapeloze nachten hoop ik.![]()
Ja, dat lijkt mij ook erg spannend (naast die gevaarlijke Dropje
), maar ik heb wel vertrouwen in Tannetje..
Sterkte, en ik hoop dat je er geen slapeloze nachten aan overhoudt.
aaltje schreef: je kan ook met de tram of de bus. Dan zijn het maar kleine stukjes lopen.Vanaf station amstel is het toch ook niet ver dacht ik?