qyan schreef:
qyan geeft een![]()
terug

Moderator: Lizzy
qyan schreef:Nee het houdt zeker niet op...
hoop het ook barbara, het houdt maar niet op he![]()
Ordell schreef: Had al zo'n vermoeden dat het mede een peesprobleem zou kunnen zijnordell, was toch al van plan om het te laten. Enne, dat sporten zou ik toch voortaan maar laten als ik jou was, ondanks de "fantastische" oppering van die dierenarts.
gr.Ordell
Eidos schreef:barbara, zoals hierboven geschreven sporten doe ik niet meer aan met qyan, was ik toch al niet meer van plan.
Nee het houdt zeker niet op...![]()
... Dat sporten zou ik ook maar laten voor wat het is ja... beter een gezonde pijnvrije huishond, dan een hond die continue pijn en klachten heeft door het werken...
geef die scheet maar een knuffel van mij en een dikke lebber van dosje
qyan schreef:
barbara, zoals hierboven geschreven sporten doe ik niet meer aan met qyan, was ik toch al niet meer van plan.
misschien alleen VZH afmaken met de tijd, mara dat is alleen appel, zonder springen, apporteren, etc en dus geen ernstige belasting voor de poten.
maar ook dit weet ik niet zeker, want wat heb ik in godsnaam aan mijn VZH als ik niets meer met hem doe
als huishond functioneert ie prima hoor.
gestopt met pakwerk en ik kan weer normaal over strata lopen met hem 's avonds, wat met pakwerk dus opeens niet meer kon.
hij is ook gewoon een heel stuk liever nu.
zijn hele gedrag is gewoon omgeslagen in positieve zin en dat bevalt me meer dan zijn gedrag met pakwerk. whaha, en nee, niet omdat ie last van zijn poten heeft en daraom zo lekker rustig is, want we moeten hem echt dwingen om rustig te zijn en hij is het er uiteraard niet mee eens. hij wil naar het bos.
pff, moelijk hoor als de hond weinig voelt om hem rustig te houden![]()
Eidos schreef:is ook beter!
Joh zo te horen is het maar beter ook zo toch ??? naja oke behalve dan proberen een jonge gezellig drukke hond rustig houden.... Ik weet er alles van hoor
heb eidos ook een paar weken rustig moeten houden, en dat valt totaal niet mee !!!!! Gelukkig gaat het nu weer helemaal goed met dos en mag hij weer lekker lang wandelen met me in het bos
.
Dus nog even doorbijtenen dan kunnen jullie hopelijk ook weer lekker naar het bos.
Liefs barbara