Moderator: Lizzy
viperenoscar schreef: ↑za 23 jul 2022, 11:25 Dat een keer per dag voeren scheelt wel veel. Het gerommel is helaas nog niet voorbij maar ik meen dat het wel iets af aan het nemen is, maar durf het eigenlijk nog niet te hopen omdat ik dat al een paar eerder meende en uiteindelijk was het dan toch niet over.OK. Vreemd hoor. Ik hoop dat het nog verbetert de komende dagen!
Ik ga in ieder geval even zo door totdat die zes weken voorbij zijn dan overleggen met mijn osteopaat. Als het dan niet over is ga ik op verder onderzoek.
viperenoscar schreef: ↑za 23 jul 2022, 12:15 Ja hoop ik ook !!!Dat is ook zo hoor. En misschien (het mooist in overleg met een holistisch dierenarts) moet je hem ook wel een tijdje L Glutamine geven? Dat heeft Leo ook erg goed geholpen bij een geïrriteerde maagwand.
Ondertussen ben ik me van alles aan het bedenken wat het zou kunnen zijn. Maar als de maag geïrriteerd is zal het ook zijn tijd nodig hebben om te herstellen. Daar hoop ik dan op
viperenoscar schreef: ↑di 26 jul 2022, 11:02 Dankjewel jazzie voor je adviezen. Dat is inderdaad iets om over na te denken. Ik deed voorheen de vleesbotten wel malen omdat mijn andere hondje al twee keer last van de botten heeft gehad terwijl hij wel goed kauwt. Dat was echt eng om te zien alsof het zijn keel beschadigd had want hij piepte het uit. Met dat malen is dat opgelost. Ik zit nu tijdelijk op de allergiebrok maar wil straks weer naar vlees en probeer dan het eliminatie dieet. Meestal combineerde ik kiezebrink met barf. Groeten koken is ook een goede en ik heb ook al groenten gefermenteerd, dat eet mijn andere hondje nu. Zou ook goed moeten zijn voor de darmflora.Is dat niet veel te zout voor een hond?
Hoe gaat het nu met je hond? Geef je hem nog altijd puur stomach of kon je er uiteindelijk toch mee stoppen?
viperenoscar schreef:Dankjewel jazzie voor je adviezen. Dat is inderdaad iets om over na te denken. Ik deed voorheen de vleesbotten wel malen omdat mijn andere hondje al twee keer last van de botten heeft gehad terwijl hij wel goed kauwt. Dat was echt eng om te zien alsof het zijn keel beschadigd had want hij piepte het uit. Met dat malen is dat opgelost. Ik zit nu tijdelijk op de allergiebrok maar wil straks weer naar vlees en probeer dan het eliminatie dieet. Meestal combineerde ik kiezebrink met barf. Groeten koken is ook een goede en ik heb ook al groenten gefermenteerd, dat eet mijn andere hondje nu. Zou ook goed moeten zijn voor de darmflora.Het gaat gelukkig goed met mijn hond, dank je wel.
Hoe gaat het nu met je hond? Geef je hem nog altijd puur stomach of kon je er uiteindelijk toch mee stoppen?