- zo 28 jun 2020, 09:24
Semintra is niet tegen een hoge bloeddruk, maar voor nierfalen. Nierfalen kan echter ook door een hoge bloeddruk komen, dus daarom is haar bloeddruk gemeten.
Ik ga inderdaad maar het advies van de dierenarts naast mij neerleggen. Energique raw veterinair mono horse waarbij ik nog van alles moet toevoegen, daar is ook geen analyse meer van te maken, die de dierenarts juist zo belangrijk vindt.
Zelf samenstellen vind ik eng en nu al helemaal met haar nierfalen. Ik ga medipetfood nier geven. Ik heb hier al steeds een heel goed gevoel bij. Mocht zij toch allergisch reageren op de lamspens en kiporganen, dan ga ik terug naar Carnibest Eend Diabetes. Hier doet zij het wat haar allergie betreft erg goed op. Het eiwitgehalte van 13% is volgens mij geen probleem, maar het fosforgehalte van 0,44 is te hoog. Het fosforgehalte moet dan dus omlaag gebracht worden. Dan zou ik graag weer jullie advies hierover willen inwinnen. Je hebt trouwens ook nog fosfaatbinders van de dierenarts, maar geen idee of dat ook nog bijwerkingen geeft.
Iedereen heel hartelijk bedankt voor het meedenken en de adviezen!