Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
Operatie is klaar. Epulide er uit, meerdere tanden er uit plus een stukje kaak weg omdat daar ontsteking zat.
Er was een humaan kaakchirurg bij die meegekeken heeft.
Epulide wordt opgestuurd. Hopelijk is het geen kanker want dan is er niets meer aan te doen.
Stembanden nagekeken en die waren wel wat gezwollen.
Neus was schoon.
Door tt-tjes
Net Maarten nog gesproken. Hij vind het niet nodig om het op te sturen. Blijkbaar heeft hij het nog met de professor besproken en ze zijn er van overtuigd dat gij geen kanker is. Pffffffff......
Nu wachren totdat mijn ventje goed wakker is en dan kunnen we naar huis.
Hij ligt lekker tegen me aan wakker te worden. Zo fijn dat ik er altijd van begin tot eind bij mag zijn en hem niet alleen hoef te laten.
Door Anne in Zweden
O nou, dat is hartstikke fijn om te lezen! Fijn ook dat je knuf goed uit de operatie is gekomen. Wat zul jij opgelucht zijn! Heerlijk hoor, geniet maar van het mooie resultaat!
Door tt-tjes
Doranto schreef:Wat fijn dat het allemaal zo goed gegaan is en dat het geen kanker is!
Hoe gaat het nu met Balou?
Het gaat goed, hij heeft wel pijn in zijn bek omdat ze natuurlijk dingen weggebrand hebben, maar daar hebben we pijnstilling voor.
Het enige waar ik wel over na aan het denken ben zijn de gezwollen stembanden. Het is jammer dat Maarten er niet verder naar gekeken heeft of de stembanden goed werken.
Balou heeft de laatste tijd wel vaker dat hij lekker ligt te slapen en dan wakker wordt en flink aan het hijgen is of hij schiet wakker en heeft het dan duidelijk benauwd en raakt in paniek.
Ik moet er namelijk niet aan denken dat hij stemband verlamming heeft. Hij heeft er nu dexamethason voor gekregen, kijken of dat verschil maakt.
Door doranto
tt-tjes schreef:Het gaat goed, hij heeft wel pijn in zijn bek omdat ze natuurlijk dingen weggebrand hebben, maar daar hebben we pijnstilling voor.
Het enige waar ik wel over na aan het denken ben zijn de gezwollen stembanden. Het is jammer dat Maarten er niet verder naar gekeken heeft of de stembanden goed werken.
Balou heeft de laatste tijd wel vaker dat hij lekker ligt te slapen en dan wakker wordt en flink aan het hijgen is of hij schiet wakker en heeft het dan duidelijk benauwd en raakt in paniek.
Ik moet er namelijk niet aan denken dat hij stemband verlamming heeft. Hij heeft er nu dexamethason voor gekregen, kijken of dat verschil maakt.
Fijn dat het goed gaat. Stemband verlamming moet je inderdaad niet aan denken nee. Maar zou het niet zo zijn dat als daar evt. kans op was, dat dan Maarten er wel verder naar gekeken zou hebben? Het feit dat hij dat niet gedaan heeft, betekend waarschijnlijk dat je je niet ongerust hoeft te maken.
Door Eef+Stippels
Doranto schreef:Fijn dat het goed gaat. Stemband verlamming moet je inderdaad niet aan denken nee. Maar zou het niet zo zijn dat als daar evt. kans op was, dat dan Maarten er wel verder naar gekeken zou hebben? Het feit dat hij dat niet gedaan heeft, betekend waarschijnlijk dat je je niet ongerust hoeft te maken.
+1

Maar bel Maarten anders nog even om navraag te doen, dan weet je wat hij ervan denkt :)
Door tt-tjes
Helaas vandaag toch met Balou terug gemoeten. Hij knapte niet echt op. Was ook heel vervelend tegen Bono, iets wat ik niet van hem ken.
Voorpoot was helemaal rood, dik en warm waar het infuus gezeten heeft, vette ontsteking er in. Dus weer aan de AB en pijnstilling. Hopelijk gaat het snel beter met mijn ouwe pechvogel.
Door Lizzy
Het zit je inderdaad niet mee he... Wat een gekloot. Mag je er iets opsmeren, op de wond? Groene leem pasta?
Door tt-tjes
DE AB en de pijnstilling hebben wel hun werk gedaan. Inmiddels is er nog een tand spontaan losgekomen en uitgevallen. Balou zit wel nog steeds aan de pijnstilling. Niet voor zijn bekje maar hij heeft pijn want hij is reuze vervelend tegen Bono.
Het opvallende was wel toen hij AB kreeg dat zijn hoesten en kokhalsen veel minder was. Iets wat nu weer terug is. Ik hou hem ook zo veel mogelijk binnen nu met de warmte.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door