chery schreef:Ja en dit was niet e eerste keer dat ik met hem in strijd was. Na dit voorval heb ik hem ook vriendelijk bedankt voor zijn diensten. Ik heb nu gelukkig een hele fijne dierenarts, die echt met dier EN mens begaan is en je op tijd doorstuurt......
Wel zo fijn!
Toen Bella mank ging lopen, was mijn da op vakantie. De vervangende praktijk wilde zelf eerst tig onderzoekjes doen voordat ze me door wilden sturen. En maar breken aan die poot, 'ze geeft geen pijn aan hoor'

Dubbele rontgenfoto's maken, eerste waren mislukt. De tweede foto's weer verkeerd gemaakt, konden ze niets op zien. Daarna moest er perse een gewrichtspunctie gedaan worden door iemand die pas dagen later kon en moest ik 10 dagen op de uitslag wachten, voordat de uitslag er was wilden ze me nog steeds niet doorsturen
Pas toen ze elk onderzoek hadden gedaan dat ze konden bedenken, mocht ik naar een orthopeed. Maar eigenlijk vonden ze dat ik het nog een tijdje aan moest kijken met pijnstillers
Ze bleek ocd in haar schouder te hebben en die kliniek heeft haar kostbare tijd gekost voor de operatie.
Doorsturen is ook een vak.
Die kliniek zei ook nog dat ze me geld probeerden te besparen, maar daar had ik helemaal niet om gevraagd! En uiteindelijk was ik juist duurder uit, door al die mislukte foto's en onzinpunctie. Als ze ons meteen hadden doorgestuurd voor een ct-scan die bij de orthopeed sowieso gemaakt moest worden, hadden we honderden euro's bespaard

En meteen geweten wat het probleem was.
Ik krijg tegenwoordig helemaal de zenuwen als mijn eigen da er niet is
We zijn onlangs naar een andere stad verhuisd, en ik heb serieus overwogen het niet te doen omdat ik bij mijn da in de buurt wilde blijven