MarijeEnBoomer schreef:Hij is wat jong ervoor maar heb je naar GVS gekeken?
Net nog eens filmpjes gekeken, maar de honden die ik zal waren allemaal onrustig (hijgen) en hij heeft zijn kop niet scheef. Maar ik ga dit zeker bespreken!
Kaela schreef:Wat een zorgen om jou lieve Joep. Ik heb geen flauw idee wat het zou kunnen zijn, je zal ongetwijfeld zelf al over van alles gedacht hebben. Heb je gecheckt of je niets mist aan medicijnen oid? Ingrediënten van je bierbrouwen, of planten in de tuin die nu bloeien waar hij van heeft gegeten ofzo?
Ik duim dat hij zich snel hersteld!!!
Hij kan natuurlijk met uitlaten, dat was om 19.00 iets te pakken hebben gehad. Maar dat was vanwege de warmte alleen naar de hoek van de straat. Mijn vriend heeft daar niks geks gezien, maar goed, we zijn met lopen natuurlijk ook super op Gijs aan het letten juist.
Medicijnen was het eerste wat ik zei! Gelukkig gisteren aan een nieuw doosje vetranquil begonnen, met daarin maar 1 strip, dus dat was een bewust iets (immers, je weet de 5e of de 6e niet echt zeker meer) waardoor ik wist hoeveel er waren. Mist niks van, van de pijnstillers ook niet.
Van het brouwen mis ik niks, we hebben geen nieuwe planten. Ik dacht nog aan de peren (heb wel een dronken aapjes gezien van gegist fruit). Hij is om 19.30 heel even in de tuin geweest. Verder was de deur dicht omdat het buiten warmer was dan binnen. We hebben wel een rare paddestoel. Zo'n bol plof ding. Daar ga ik nog even een foto van maken.
-Saskia- schreef:Ohhhhh fuck, Eelke!!
Het lijkt wel alsof hij iets gegeten/gedronken heeft wat allergie of iets anders (vergiftiging? Maar dan zou hij overgeven?) triggert?
GVS, ja - kan ook.
Jemig... Ik duim op turbo mee. Kom op Joep! 
Ja dat bedacht de dierenarts ook al. Hij heeft normaal gegeten, en kotst niet. (oke, weet je niet 1005 zeker want hij kan zijn gaan kotsen en Gijs eet dat dan wel op, ik zal nog eens goed naar restjes op zijn kap kijken). Hij geeft niet over, is zelfs niet misselijk.
Ziekte van Weil en al die andere ziektes; geen koorts...
Epilepsie zou het ook niet zijn, ik weet niet meer waarom, maar de da had het daar over.
Heb nu gelukkig niet meer het idee dat hij er zo tussenuit piept. Dat rustige was zo eng. Zijn hartslag zelfs niet verhoogd (wel onregelmatig, maar bij hartklachten zou je dan vocht verwachten, en dat was er ook niet). Maar dat is nu wel een tijdje zo en hij wordt steeds weer wakker.
Straks op de praktijk is er meer ruimte, licht, en meerdere dierenartsen, dus ik ben heel benieuwd. De da die dienst had vannacht heeft een mini praktijk aan huis.
Hersenbloeding/infarct kan natuurlijk ook nog.
Pfff....heel erg bedankt voor het meedenken iedereen! Ik wil inderdaad gewoon weten wat er met mn blondje is. Ik zou niet weten wat we nu zonder hem moeten...