Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3094640
Hoop ik ook. Wel tijd voor wat rust:)

Much is altijd wel gelaten onder niet lekker zijn. Wordt niet onrustig en gaat niet piepen.  Dat maakt het soms lastig te zien hoeveel lastghij heeft. Binnen ook altijd rustig geweest alleen nu vaak ihet idee dat hij wel erg rustig is. Tegelijk wordt ook hij een dagje ouder morgen wordt mijn moppie 8!

Maar elke keer dat ik denk:misschien ben ik gewoon overbezorgd zie ik duidelijk signalen als niet willen eten gras eten etc

dus maar goed op dat soort signalen blijven Letten en dingen bij blijven houden door opschrijven. Met name dat laatste helpt wel goedom mogelijk verbanden te kunnen zien zoals enorme reactie van maag darm op wormen.
sella schreef: Ik hoop het ook voor je. Het was gewoon niet leuk voor hem als hij zo een opleving had. Hij heeft tijdens de episodes ook tramadal 100 mg gekregen voor de buikpijn.
#3094660
Much laat niet zoveel van pijn merken. Rug zelfde verhaal. Ik zie dat hij stijf loopt en elke keer toiont lichamelijk onderzoek aan dat hij echt wel veel last heeft. Alleen bij behandeling van acupunctuur liet hij heel duidelijk merken dat hij meer dan not amused was. Bij behandeling van leida laat hij dingen goed toe tot het teveel is. Dan draait hij weg. Op de behandeltafel van de da staat hij altijd helemaal op het randje zo dicht mogelijk tegen me aan maar laat hij dingen gelukkig gewoon toe alleen laat dan wel zien wat vervelend of pijnlijk is.

Denk dat much er meer gelaten onder is en niet helemaal lekker. De dag dat zijn darmen zo ontstoken waren dat hij echt doodziek was kroop hij alleen maar op mijn bed en wilde verder niets meer. Wel hijgen niet piepen. En toen toch echt wel zo ziek en misselijk dat hij opgenomen moest worden en allerlei anti braak midden en vocht moest krijgen

Denk dat elke hond anders reageert op pijn maar je het als baasje wel ziet dat je vriend niet lekker is
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door