Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Rob_D
Inmiddels zijn we ruim een week verder,  alles ziet er normaal uit, nouja een groot litteken natuurlijk. Onder het litteken lijkt een bobbel te zitten, was er vlak na de operatie, en is nog hetzelfde, waarschijnlijk onschuldig. Morgen of overmorgen naar de dierenarts voor de hechtingen, dan maar even navragen.

Mevrouw was eigenlijk binnen twee dagen weer als vanouds. Het enige gekke was het uitrekken van haar petshirt. Ze keek voor het eerst tussen haar poten en raakte compleet in paniek. De hele tijd trillen en achter me aanlopen. Shirt maar weer aan en de rust was weer terug. Elke dag wat langer gedaan. Nu is de stress voorbij, ik doe haar dat ding alleen 's nachts nog aan.

Na bezoekje dierenarts laat ik wel even wat weten, maar het lijkt een succes verhaal.
Door Rob_D
We zijn inmiddels twee jaar later, en bij opschoning van bladwijzers kwam ik deze weer tegen.....
Vanwege helaas de vaak negatieve verhalen, hier dus even een positief verhaal, mevrouw heeft alles dus perfect overleefd, tumoren zijn niet meer teruggekomen, en ze loopt nog steeds vrolijk rond. Een beetje last van de rug, maar verder mogen we niet klagen over onze dame van inmiddels 14 1/2 jaar oud.
Super!

Zijn die tumoren overigens ooit op kwaadaardigheid gecontroleerd? Dit eigenlijk omdat de meeste van deze tumoren vaak goedaardig zijn en ze er jaren kunnen zitten zonder ooit kwaad te doen.
Rob_D schreef:We zijn inmiddels twee jaar later, en bij opschoning van bladwijzers kwam ik deze weer tegen.....
Vanwege helaas de vaak negatieve verhalen, hier dus even een positief verhaal, mevrouw heeft alles dus perfect overleefd, tumoren zijn niet meer teruggekomen, en ze loopt nog steeds vrolijk rond. Een beetje last van de rug, maar verder mogen we niet klagen over onze dame van inmiddels 14 1/2 jaar oud.
Geweldig! Wat fijn dat ze zo'n mooie leeftijd al heeft gehaald, ondanks dit 'akkefietje'!
Door MarSpit
Wat fijn om te lezen dat het nog steeds goed gaat met haar. Geeft me weer wat hoop.

Aanstaande woensdag wordt onze Daiisy ook geopereerd, sterilisatie en verwijdering van haar melklijst. Een pittig besluit, maar ze heeft echt last van schijnzwangerschappen, en een dikke bobbel in de lies. De DA vond nog twee bij der oksel. Dus alles moet eruit.
Best spannend voor deze tien jarige dame, en baasjes.
We mogen erbij blijven tot ze slaapt, en worden gehaald als ze uit narcose komt, zo min mogelijk stress dus.

Vingers crossed.
Door Rob_D
Doe van te voren een boel leuke dingen, en, hoe krom het ook klinkt, stel jezelf niet teveel aan, zij weten niet wat er gaat gebeuren, ze bemerken alleen jouw emotie en houding en trekken daaruit hun conclusie, jij bent hun roedeleider.
Wij hebben haar gewoon afgegeven, de dierenarts heeft haar naar kennel gebracht etc. Ik moet er overigens wel eerlijkheidshalve bij zeggen dat ze nogal een allemansvriend is, zolang je iets te spelen of iets lekkers hebt wandelt ze rustig met je mee.

Hoelang heeft je hond er al last van?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door