Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door dazz
Lizzy schreef: En over die rauwe voeding: misschien moet je anders eens het boek lezen van Ian Billinghurst "Grow Your Pups with Bones". Dat is echt een goed boek waar zoveel staat uitgelegd over HD (en aanverwante ellende) en de invloed van voeding.
Ik ga er achteraan! :D
Door dazz
Truus schreef: Ik geef de pillen van het kruitvat en heb het idee dat het werkt.
Hoe ziet het potje eruit? Staat er gewoon Glucobest op? Gebruiken mensen dat dan ook ??? Dat vraag ik omdat het bij het Kruitvat te koop is...... :P Of is het iets van vitamine C-mixie? ???
Laatst gewijzigd door dazz op vr 01 jul 2005, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door dazz
Lupa schreef: glucobest is glucobest, de pillen van het kruidvat zijn de pillen van hetkruidvat
Ja ok. Maar wat is dan de inhoud van het kruidvatpotje? En wat zou dat dan te maken hebben met het onderwerp?
Door Doedels
dazz schreef: Ja ok. Maar wat is dan de inhoud van het kruidvatpotje? En wat zou dat dan te maken hebben met het onderwerp?
Truus bedoelt glucosamine van het Kruidvat. Wat er precies in zit weet ik niet, maar in ieder geval glucosaminesulfaat.
Door dazz
Lupa schreef: ik reageer op jou, ik dacht dat je dacht dat glucobest het zelfde was als bij de kruidvat
Ja, dat dacht ik, maar ja, niet dus. Ik ben een beginner he, dus af en toe gaat er iets scheef ;D Maar van het kruidvat zijn dus gewoon vitamine c tabletten? Ik heb wel gelezen dat vit c schijnt te helpen tegen het beperken van gewrichtsproblemen. Dus glucobest kan ik halen bij?? de dsz, de da, barf-winkel (als die al bestaan? via internet) Ik heb geen idee ??? :o
Door Doedels
Lupa schreef: of is glucobest bij de kruidvat te koop? ik snap het even niet meer :-[
Nee hoor, je snapt het nog steeds. Glucobest is via cb leveranciers verkrijgbaar.
Door diana
ik geef het Lady al een aantal Jaren
eerder een ander merk , maar nu Glucobest
ik weet bij haar dat het werkt , want ze waren het in het pension vorig jaar vergeten te geven
en ik zag het meteen na de eerste lange wandeling
bij het opstaan dat ze wat stijver was
Boy geef ik het niet
daar twijfel ik nog een beetje over
ik heb een beetje het idee van ; je kan toch niet iedere kwaal preventief gaan behandelen?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door