Moderator: Lizzy
Nelly schreef: Sorry Helen, je denkt er zelf waarschijnlijk ook zo over, het zijn je schoonouders, maar deze mensen zijn geen hond waardBen het helemaal met je een Nelly. En nee ik krijg haar niet mee. Dat willen ze niet. Is ook al voorgesteld...![]()
tieneke schreef: Misschien moet er eerst iets ernstigs gebeuren!als het kalf verdronken is, dempt men de put
Hopelijk kan je ze er toch nog van overtuigen om het beestje goed te laten onderzoeken.
Al betwijfel ik nu al of dat daadwerkelijk gaat gebeuren![]()
jeanne schreef: als het mijn schoonouders waren had ik die hond opgepakt en zelf naar de da gebracht. Maarja, ik ken jou schoonouders niet.............Ik vind niet dat je dat kan maken met andermans hond. Om te beginnen zou ik dan eerst mijn hele straat zo ongeveer af moeten.... ;)Maar ik heb al voorgesteld om haar zelf te brengen, maar het gaat hun er niet om wie haar brengt, maar dat ze het volledig onnodig vinden dat ze naar de da gaat
En gelukkig ken jij de mijne nietDie vinden honden maar niks, vieze beesten
![]()
jeanne schreef: als het mijn schoonouders waren had ik die hond opgepakt en zelf naar de da gebracht. Maarja, ik ken jou schoonouders niet.............Mijn schoonouders denken er precies zo over.
En gelukkig ken jij de mijne nietDie vinden honden maar niks, vieze beesten
![]()
Helen schreef:Ja, sorry hoor, maar waarom hebben ze eigenlijk een hond dan?
Ik vind niet dat je dat kan maken met andermans hond. Om te beginnen zou ik dan eerst mijn hele straat zo ongeveer af moeten.... ;)Maar ik heb al voorgesteld om haar zelf te brengen, maar het gaat hun er niet om wie haar brengt, maar dat ze het volledig onnodig vinden dat ze naar de da gaat.
groetjes Helen
Helen schreef: Overgebleven speeltje van toen de kinderen nog thuis woonden er nog wel wat aan de hond gedaan werd....Ja Helen, sommige mensen denken er zo over
Helen schreef: Overgebleven speeltje van toen de kinderen nog thuis woonden er nog wel wat aan de hond gedaan werd....Mijn schoonouders hadden ook zo'n achterblijvertje, maar die hebben er altijd goed voor gezorgd, Mijn man moest mee naar de da omdat zijn ma anders bang was dat hij zou zeggen dat ze hem maar in hebben laten slapen om er van af te zijn. Maar het beestje was gewoon op, struikelde over stoeprandjes, stonk een uur in de wind, liet alles lopen in zijn slaap. Mijn schoonouders hebben wel altijd goed voor het beestje gezorgd, maar die van mij mogen daar niet binnen. Bij mijn ouders kom ik niet binnen als ik ze niet bij heb, dan vragen ze gelijk Zijn de honden er niet bij?
Lupa schreef: als je niks kan doen waarom ben je ermee bezig??Ik zou het echt graag willen, maar je kent inderdaad mijn schoonouders niet, dat wordt geen ruzie maar oorlog. Ik kan ze moeilijk neerslaan en met de hond weglopen
dat betekent dat je het erg vind, dus hond pakken en naar de DA ermee!! ik zou ruzie met mijn schoonouders op de koop toe nemen.
gelukkig heb ik fantastische schoonouders, maar kun je niet proberen te bemiddelen?? dit is toch van de gekke.
En sorry helen maar als je dit ziet en je zegt dat je nieks kan doen is het niet waar, hond pakken en naar de DA. klaar!