Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Hitam
Extreme schreef: Begrijp ik het goed dat je cox compositum samen mag geven met bv carporal? Moet je dan ergens van 1 vd 2 de dosering aanpassen/verlagen?
Hoeft niet kan wel. Als het kan is het beter om zo min mogelijk carporal te geven, maar het mag ook met de volle dosering.
Door Hitam
Extreme schreef: Naar de dierenarts gegaan, gelukkig vond zij  ook dat hij nog vrolijk is en actief, nog te goed om in te laten slapen, wel vond zij dat hij op een zwaardere pijnstiller moest, het is een morfine achtige pil. Omdat de praktijk niets heeft met natuurgeneeskunde, heb ik daar niet kunnen vragen/gevraagd of het in samenwerking gegeven kan/mag worden met  cox compositum.

Mag cox compotium met iedere pijnstiller?(hierbij nu dus morfine preparaat) Weet iemand dat??
Volgens de da mocht als het nodig is wel samen met carporal de morfine.
Ja, het mag allemaal samen.
Door Extreme
*Sella en Hitam*  bedankt voor jullie antwoorden.
Carporal en nu dan temgesic zijn niet de middelen waar je je hond aan wilt hebben, ik niet in ieder geval, maar als dit het middel is waar hij het goed op gaat doen, en zo nog een poosje bij ons kan blijven.
We zitten nu in de fase waarin we moeten kijken hoe hij op temgesic gaat reageren, zowel qua pijn als de mogelijke bijwerkingen. Slapen deed hij al veel en diep daar merken we in ieder geval geen verandering in. Eerst wil ik zien hoe hij het met dit middel alleen doet, als ik nu de cox compositum erbij ga geven weet ik niet wat wat wel of niet doet.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door