Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door nanne
Ik heb verschillende Bach bloesems gebruikt voor Xara bij lange revalidatieperiodes na operaties en dat
werkte heel erg goed. Het nam haar onvrede weg die ze had omdat ze niet (lang) mocht wandelen en
temperde haar energie.

Heb gehoord dat dieren zelfs nog beter op Bach reageren dan mensen.

Ik gaf de drupjes gewoon op een lepel, verdund met water en dat lebberde ze zo op...
Door purple_ikke
Kai krijgt nu na zijn toevallen (epilepsie) en koortsaanvallen die daarop volgde een bach bloesem voor hem samengesteld om zijn imuunsysteem te laten uitrusten.
Kortom een bloesem die rust geeft.
De eerste twee weken sliep hij heel veel wat ook echt nodig was toen na is hij al steeds vaker wakker en speelt vaker weer.

Mayka heeft ook bloesem gehad voor haar drukke gedrag.
Binnen een weekje was ze een stuk rustiger echt de scherpe kantjes eraf zeg maar
Door Kallista
Hier gebruik ik het ook wel voor een herplaatser bijv. om die net even wat meer rust te geven de eerste dagen in een nieuw roedel. Is toch altijd een hele aanpassing voor een hond.
Nieuw huis, mensen, soortgenoten e.d. waar hij/zij zich op moet instellen.
Ik heb het idee dat het de honden zeker helpt.

Gebruik bij epi honden na een aanval heb ik ook al gehoord, wil ik ook eens gaan proberen (al hoop ik natuurlijk dat een mogelijke volgende aanval nog lang op zich laat wachten)

Zelf ook al gebruikt als we op wedstrijden moesten starten, ook al ging de hond thuis in de training nog zo goed, ik sterf altijd van de zenuwen als ik naar de startpaal moet.
Met de rescue druppels ging dat wel beter ja  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Kallista op vr 01 nov 2013, 07:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Xerox
Hier gisteravond de Bach expres niet gebruikt tijdens het wandelen met de pup, kijken of Xerox zich anders zou gedragen maar viel mee. Weet nu dus niet of het door de Bach komt of niet dat het goed gaat, maar intussen is de pup ook al bekend natuurlijk.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door