Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Do
#2485463
Bij Mientje hebben we voor gekozen om nieks te doen
maar ja ze was toen 17 , de tumoren waren ingekapseld en 2 jaar later heb ik haar moeten laten inslapen omdat ze zo dement als een duer was
#2485482
lauraV schreef: bij Humpy mn vorige hond is eerst de ene kant weggehaald en een jaar erna de andere kant , de dierenarts zei dat ze niet allebei hoefde .......... als ik het moment over kon doen had ik ze duidelijk verteld dat ik de andere kant erook meteen uit wilde  :-\
dus ja , zou er wel even serieus over nadenken als ze met die suggestie aankomen...
Je kunt meestal niet tegelijk alles weghalen, dan is er geen ruimte meer om de huid te sluiten.
#2485500
MarijedeG schreef: Zou het een idee zijn om haar in de bench naar boven te tillen? Vaak is ze toch nog een beetje moe na de operatie, in een bench ligt ze in ieder geval op een recht vlak.
Sterkte!
ja die benche is een goed idee ! Thnx
#2485753
het vervoer en hulp is geregeld
we hebben de dieren ambulance gebeld
en ze gaan ons helpen
ze komen ons halen bij de da , en rijden ons naar huis met liza , en tillen haar naar boven op hun stretcher
a,s maandag word ze geholpen :(
#2486086
De Geijsjes schreef: Wat goed dat je alles rondvraagt om niet voor verrassingen te komen te staan!
Je helpt je vader en zijn hond hier enorm mee. Alvast succes met de operatie maandag.
ik voel me enorm verplicht , niet alleen voor mijn pa , ook voor liza
liza is officieel van mij  ::) ik heb liza een jaar voor dat ik tyco kreeg , uit het asiel gehaald. maar ze is bij mijn pa zo veel beter op haar plek , dat is weer een ander verhaal, maar daarom is niet alleen mijn papa bijzonder voor mij , maar zijn hond ook. ze zijn echt solemates
ik hoop dan ook met heel mijn hart dat liza hier na lekker oud mag worden bij mijn paps. want ik moet er niet aan denken , dat mijn pa alleen komt te zitten
#2486352
hoi
wat spannend allemaal zeg!
mijn hond word dinsdag a.s. geholpen ik laat haar steriliseren en aan 1 tepel
word een klein knobbeltje weg gehaald (dat laat ik onderzoeken)
op advies van een vriendin geef ik haar na de operatie
traumeel druppels
en heb ik traumeel zalf voor de wond
als pijnstiller ga de eerste 2 dagen cox compositum geven ( indien nodig is langer)
en heb ik voor de zekerheid ook nog honing zalf voor het indrogen van de wond
ik hoop dat je hier wat aan heb
ik heb alles bij dursydog gekocht
suc6 maandag
groetjes Guus
#2486414
Guus schreef: hoi
wat spannend allemaal zeg!
mijn hond word dinsdag a.s. geholpen ik laat haar steriliseren en aan 1 tepel
word een klein knobbeltje weg gehaald (dat laat ik onderzoeken)
op advies van een vriendin geef ik haar na de operatie
traumeel druppels
en heb ik traumeel zalf voor de wond
als pijnstiller ga de eerste 2 dagen cox compositum geven ( indien nodig is langer)
en heb ik voor de zekerheid ook nog honing zalf voor het indrogen van de wond
ik hoop dat je hier wat aan heb
ik heb alles bij dursydog gekocht
suc6 maandag
groetjes Guus
is dat een internet winkel ?? spannend allemaal he . pff jij ook succes voor dinsdag het is allemaal niet niks. :-*
#2487015
tabletjes zijn besteld , je krijgt ze indd gewoon in de apotheek
zalf ook trouwens

och mijn paps is bang :(
ik was net bij hem , hij is zo bang dat het kwaad aardig is.
hij zei ook , ik heb er een slecht gevoel bij.
hij laat haar wel helpen ! ik moest ook traumeel bestellen van hem dus hij wil dat ze geholpen word
maar hij is op van de zenuwen , hij slaapt er gewoon weg niet van.
inslapen alles spookt hem door zijn hoofd... :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door