Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sanyo
Die bloedwaardes zijn eigenlijk net buiten normaal, dus kunnen voor Guus zelf best wel normaal zijn, de referentie waarden zijn immers maar gemiddelden :-\
Wat ontzettend balen dat hij zich zo rot voelt, beeld lijkt wel wat op Cushing volgens mij, maar vreemd dat de bloedwaarden daar dan niet op wijzen. Voor de zekerheid de urinetest daarvoor doen? Echo van de buik laten maken, kijken wat dat opleverd?
Beterschap voor Guus en sterkte voor jou! :-*
Hopelijk wordt je snel wat wijzer.
Door Lil
:-\

arme Guus.

Ik zou ook kijken of er iets in de buik te zien is dmv foto/echo of hoe ze het ook kunnen vaststellen, want dit is wel erg vreemd.

Sterkte!  :-*
Guus was zaterdag slecht. Ik had het idee dat hij pijn had en hem dus pijnstillers geven evenals zondag. Hij was gisteren al iets minder hangerig. Vanochtend rende en speelde hij weer in t bos  :o Ik zit te wachten op een telefoontje van DA. Ik neig nu toch meer naar een echo dan naar een urine onderzoek, dat wil ik graag even overleggen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door