Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Dank jullie wel allemaal!!! Ben blij dat de temperaturen tot woensdag weer lekker relatief laag zijn voor mijn vent, op dit moment hoef ik eigenlijk niet te koelen. Als het stembandverlamming is dan is dat best een serieuze aandoening maar volgens mij zijn we er hartstikke op tijd bij en ik heb een erg goed gevoel bij deze kliniek en arts. En met alle BP duimen erbij woensdag moet het goed komen, toch?  :)
Het gevaar voor oververhitting schijnt na de ingreep slechts nog in hele lichte mate aanwezig te zijn.
Ik moet zeggen dat de benauwdheid hier eigenlijk volledig over is. Ik blijf wel voorzichtig met extreme warmte, maar dat is ook bezorgdheid denk ik.

Het hoesten en verslikken heeft ze kort na de operatie wel wat last van gehad, maar is nu over.

Het enige wat een onzekere factor blijft is de bespiering/aansturing van de achterhand.
Omdat de zenuw die naar de stembanden loopt en aangetast is,  zorgt voor dus ook voor aansturing van spieren in de achterhand, kan deze ook erg slap worden.
De chirurg kon voelen dat bij Sanne specifieke spieren inderdaad ook nog maar minimaal waren.
Maar ik moet zeggen dat ik daar helemaal niets aan merk!
Ja, achterhand is nog maar heel dunnetjes inderdaad, maar nog wel erg stabiel. Verslikprobleem zou dus bij Faydor niet voor mogen komen met die nieuwe techniek. Ben ontzettend benieuwd, het kan natuurlijk ook nog steeds iets anders zijn, of een combinatie van meerdere zaken. Daar gaan we woensdag uitgebreid naar kijken en overleggen en dan pas wordt er besloten of ze gaan opereren. Dus nog even in de onzekerheid....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door