202spots schreef: Goh Lizzy...TE gek dat 't 't zelfde is!!!Bedoel je de spondylose bruggetjes? Ik weet niet of Brutus spondylose bruggetjes heeft. De laatste keer dat er foto's van genomen zijn is dus een jaar of 3 ofzo geleden. Toentertijd was er nog geen spondylose. Ik laat het verder ook niet regelmatig rontgenen ofzo want al die straling... liever niet. Je merkt vanzelf wanneer het weer pijn doet....
Wie weet is er bij Brutus al 'n randje bot over de opening tussen de wervels gegroeid en ligt de zenuw niet meer bloot bij hem?
Als 't al 3 jaar is sinds hij er last van had bedoel ik.
Zou wel mooi zijn!!
Truus...Cis is net effe TE groot om op te tillen...dus we doen 't maar heel langzaam...
En JA ...me DA is er 1 uit 1000!!!
Is echt wel fijn hoor!!
De andere knuffels zijn bezorgd hoor,
En![]()
![]()
back van Cis!
Wij gooien inmiddels niet en nooit meer met de kong en wandelen gewoon alleen nog maar met hem. We wandelen gerust heel lang hoor. Dat deert hem allemaal niet. Hij rent en speelt. Ook op het strand kan hij gerust wat uurtjes lopen. Maar dus niet meer achter die kong aanspringen. Da's gewoon teveel. Hij heeft inderdaad al drie jaar geen last gehad.
Pinkel is een ander verhaal. Zij heeft wel spondylose op die twee wervels die iets gekanteld lijken te staan. Wanneer ze een verkeerde beweging maakt, speelt dit dus op. Pinkel heeft nu 1 keer per jaar zo'n aanval van pijn gehad. Bij haar is de pijn overigens veeeeeeeel erger als bij Brutus en Cis. Zij kan echt niet meer lopen en GILT het hele huis bij elkaar als ze bijv. op staat. Ze ligt dan echt helemaal verkrampt in haar mand en dan is het echt als een speer naar de dierenarts.....