Cujo schreef: Lizzy, er wordt hier gevraagd of dit nou het toppunt van BARFEN is?![]()

Ja, absoluut!!!!
Moderator: Lizzy
Cujo schreef: Lizzy, er wordt hier gevraagd of dit nou het toppunt van BARFEN is?![]()
Lizzy schreef:Ik zit dit nu pas te lezen....had 't beter kunnen doen VOORdat ik gegeten had...
Ja, absoluut!!!!
202spots schreef: Quote : Cujo op vandaag om 22:02:58Welcome to the club Dory....! Ik moest eerlijk gezegd ook wel barfen tijdens het opruimen
Lizzy, er wordt hier gevraagd of dit nou het toppunt van BARFEN is?
Ik zit dit nu pas te lezen....had 't beter kunnen doen VOORdat ik gegeten had...
Sorry dat Brutus niet lekker voeld Lizzy...maar ik geloof dat mij eigen maag na al deze kotspraatjes ook aan 't draaien is....![]()
zou dus ook zelf haast gaan barfen...
Lizzy schreef: Hij lijkt al weer een stukje beter. Vannacht is ie ook rustig geweest (babyfoon aangezet zodat ik hem goed kon horen). Vanmorgen had hij klappende honger dus hij heeft 1 lullig kippenkarkasje gehad. Hij ligt nu te pitten en is nog niet 100% actief, maar hij is volgens mij niet meer zo beroerd. Hij laat ook geen putlucht boertjes meer (ik viel gisteren bijna van mijn graatje toen hij hier onder mijn buro een boer liet)
Lizzy schreef: Hij lijkt al weer een stukje beter. Vannacht is ie ook rustig geweest (babyfoon aangezet zodat ik hem goed kon horen). Vanmorgen had hij klappende honger dus hij heeft 1 lullig kippenkarkasje gehad. Hij ligt nu te pitten en is nog niet 100% actief, maar hij is volgens mij niet meer zo beroerd. Hij laat ook geen putlucht boertjes meer (ik viel gisteren bijna van mijn graatje toen hij hier onder mijn buro een boer lietDat deed Tinus ook van die vieze vette smerige boeren na dat kotsen)
Lizzy schreef: Hij laat ook geen putlucht boertjes meer (ik viel gisteren bijna van mijn graatje toen hij hier onder mijn buro een boer liet)
sylvia schreef:Ja lachen jullie maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
( sorry , ik heb beeld
)