*Dorothea* schreef: Nou ja pijnstillers zijn natuurlijk niet goed voor de nieren, maar zonder is hier ook geen optie.Nee klopt, daar heb je natuurlijk gelijk in![]()

Maar hier is geen pijnstilling ook geen oplossing inderdaad

Moderator: Lizzy
*Dorothea* schreef: Nou ja pijnstillers zijn natuurlijk niet goed voor de nieren, maar zonder is hier ook geen optie.Nee klopt, daar heb je natuurlijk gelijk in![]()
Inge en Bono schreef: He gets meis, lees het nu pas, sterkte met m'n lieve buurdame!Dank je wel![]()
crutz schreef: Hier door ibuprofen vergiftiging een teef gehad met zeer slechte nierwaarden, uit m'n hoofd ureum over de 600 & crea 154...., die is 3 dagen gespoeld bij de DA, daarna waren de waarden weer goed. Nu nog wel op nierdieet, na 14 dgn weer getest, was nog steeds goed. Over 6 wk weer testen & als t dan goed blijft gaat ze vt nierdieet af.Oh wow, dat zijn inderdaad wel hele slechte waarde.
Sammy1980 schreef: Dank je welVd DA had ze er al af gemogen, maar t baasje (mijn man) wilde t nog 6 wk aankijken),![]()
Oh wow, dat zijn inderdaad wel hele slechte waarde.
Sammy is 8 jaar geleden vergiftigd met rattengif en toen waren haar waardes nog geeneens slecht!
Ik hoop dat jouw hond binnenkort van het nierdieet af kan![]()
crutz schreef: Vd DA had ze er al af gemogen, maar t baasje (mijn man) wilde t nog 6 wk aankijken),Dat zou inderdaad iets zijn om mee te nemen, mochten de waardes niet beter worden dan zal ik aan de DA vragen of dat een optie is
Maar zou spoelen voor jouw hond ook niet kunnen helpen?
rosie schreef: Hoe gaat t nu met Sammy?Het gaat iets beter met haar, lief dat je er naar vraagt.
crutz schreef: Kan niet uit je verhaal halen of de klachten & t nierfalen accuut is of al langer aanwezig.Ik denk niet dat het accuut is, tenminste daar heeft mijn DA niets van gezegd.
Weet dat t spoelen hier nut had omdat her accuut was, op t moment dat we de uitslagen hadden moesten we ook direct naar de kliniek waar ze volgens "protocol" bij accuut nierfalen, 3 dagen gespoeld is waarna ze weer getest hebben.
Lizzy schreef: Ik duim voor je meisDank je wel
Wat een zorgen he, om Sammy.......
![]()
Kaio schreef: We duimen voor Sammy![]()
![]()
DJ en Doerak schreef: Ik duim hier ook voor je! Wat een zorgen!Dank jullie wel![]()