Moderator: Lizzy
yuki11 schreef: Nou ja, dat staat gewoon in de bijsluiter, die ik dus van internet pluk, maar meneer Rutteman toch, naar ik mag hopen, inmiddels wel uit zijn hoofd zal kennen???Soms moet je echt alles voorkauwen en zelf uitvogelen, is helaas mijn ervaring.![]()
Sanyo schreef: Soms moet je echt alles voorkauwen en zelf uitvogelen, is helaas mijn ervaring.Toch vind ik dat wel een kwalijke zaak
Maar fijn dat het beter is gegaan en dat Yuki zich nu ook goed voelt![]()
yuki11 schreef: Toch vind ik dat wel een kwalijke zaakIk begrijp je helemaal, hoor!![]()
Rutteman gaat zo prat op zijn 20 jaar ervaring..die ervaring heb ik niet. Nou ben ik van nature nogal een weetgierigtype en bereid zaken tot de bodem uit te zoeken, maar niet iedereen steekt zo in elkaar. Ik vermoed dus dat er een hoop onnodig lijden bestaat...als ik alleen al kijk naar Wietse hier op BP en mijn collega met ook een hond met lymfeklierkanker.
Eigenlijk kan ik er best boos om worden!! (ja, dat zou ik best eens kunnen doen....nee, ik bespaar me de energie, die gebruik ik nu liever voor Yukje en mijzelf)
Rovanna schreef: Mijn complimenten op de manier waarop je dit allemaal doet Karin.Dank je wel![]()
yuki11 schreef: Toch vind ik dat wel een kwalijke zaakWat verstandig!! 8)![]()
Rutteman gaat zo prat op zijn 20 jaar ervaring..die ervaring heb ik niet. Nou ben ik van nature nogal een weetgierigtype en bereid zaken tot de bodem uit te zoeken, maar niet iedereen steekt zo in elkaar. Ik vermoed dus dat er een hoop onnodig lijden bestaat...als ik alleen al kijk naar Wietse hier op BP en mijn collega met ook een hond met lymfeklierkanker.
Eigenlijk kan ik er best boos om worden!! (ja, dat zou ik best eens kunnen doen....nee, ik bespaar me de energie, die gebruik ik nu liever voor Yukje en mijzelf)
Saille schreef: Wat verstandig!! 8)Komt ie:
Fijn te lezen (heb nog niet gereageerd in dit topic maar heb wel af en toe meegelezen) dat het nu beter ging! Wat kost dat nou nog, die 5 minuten?? (wil ik dat eigenlijk wel weten...)
voor jou en Yuki!!
![]()
Ike schreef: Jullie zijn een geweldig stel, wat een doorzettersIk geniet ook echt zoooo intens van deze extra tijd met mijn geweldige vent!!!![]()
![]()
yuki11 schreef:Heb ik ook last van. Ik denk juist dat verliefd zijn op je hond je ook een leukere baas maakt.
Werkelijk; ik ben al bijna 12 jaar stapelverliefd!!! (is dat wel goed??)
yuki11 schreef: Ik geniet ook echt zoooo intens van deze extra tijd met mijn geweldige vent!!!Volgens mij is dat prima
Steeds blijkt maar weer wat een kanjer hij is!!
Werkelijk; ik ben al bijna 12 jaar stapelverliefd!!! (is dat wel goed??)
Borke schreef: Volgens mij is dat primaDat klopt hoor, absoluut!
Jij doet heel veel voor hem, maar als ik het lees, dan doet hij ook heel veel voor jou zo!
Super hoe jullie zo samen de moed er in houden.
Ik schrik wel van al die onkosten zeg, fijn dat je het voor elkaar krijgt om ook dat te regelen![]()