Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

yuki11 schreef: Nou ja, dat staat gewoon in de bijsluiter, die ik dus van internet pluk, maar meneer Rutteman toch, naar ik mag hopen, inmiddels wel uit zijn hoofd zal kennen???  ::)
Soms moet je echt alles voorkauwen en zelf uitvogelen, is helaas mijn ervaring.
Maar fijn dat het beter is gegaan en dat Yuki zich nu ook goed voelt  :-*
Sanyo schreef: Soms moet je echt alles voorkauwen en zelf uitvogelen, is helaas mijn ervaring.
Maar fijn dat het beter is gegaan en dat Yuki zich nu ook goed voelt  :-*
Toch vind ik dat wel een kwalijke zaak  :(  >:(
Rutteman gaat zo prat op zijn 20 jaar ervaring..die ervaring heb ik niet. Nou ben ik van nature nogal een weetgierigtype en bereid zaken tot de bodem uit te zoeken, maar niet iedereen steekt zo in elkaar. Ik vermoed dus dat er een hoop onnodig lijden bestaat...als ik alleen al kijk naar Wietse hier op BP en mijn collega met ook een hond met lymfeklierkanker.
Eigenlijk kan ik er best boos om worden!! (ja, dat zou ik best eens kunnen doen  :biggrin2:....nee, ik bespaar me de energie, die gebruik ik nu liever voor Yukje en mijzelf)
yuki11 schreef: Toch vind ik dat wel een kwalijke zaak  :(  >:(
Rutteman gaat zo prat op zijn 20 jaar ervaring..die ervaring heb ik niet. Nou ben ik van nature nogal een weetgierigtype en bereid zaken tot de bodem uit te zoeken, maar niet iedereen steekt zo in elkaar. Ik vermoed dus dat er een hoop onnodig lijden bestaat...als ik alleen al kijk naar Wietse hier op BP en mijn collega met ook een hond met lymfeklierkanker.
Eigenlijk kan ik er best boos om worden!! (ja, dat zou ik best eens kunnen doen  :biggrin2:....nee, ik bespaar me de energie, die gebruik ik nu liever voor Yukje en mijzelf)
Ik begrijp je helemaal, hoor! ;) :-*

Als ik destijds met Sanne niet op internet was gaan pluizen was Sanne nu blind geweest....
De diagnose van mijn eigen da was goed, alleen de behandeling  compleet verkeerd. Na op internet te hebben gezocht, direct weer contact opgenomen met de da die contact heeft opgenomen met een oogarts, die wilde dat ik onmiddellijk kwam en die godzijdank de juiste behandeling startte.

Natuurlijk kun je als da ook niet alles weten, maar neem dan in ieder geval de moeite op wat naslagwerken te raadplegen en je erin te verdiepen als je ergens niet zo mee bekend bent, of stuur zo iemand dan door! >:(

Gelukkig voor Yuki ben jij net zo'n type als ik!
yuki11 schreef: Toch vind ik dat wel een kwalijke zaak  :(  >:(
Wat verstandig!!  8)

Fijn te lezen (heb nog niet gereageerd in dit topic maar heb wel af en toe meegelezen) dat het nu beter ging! Wat kost dat nou nog, die 5 minuten?? (wil ik dat eigenlijk wel weten...  :-\ )

:bigarmhug: voor jou en Yuki!!  :-*
Saille schreef: Wat verstandig!!  8)

Fijn te lezen (heb nog niet gereageerd in dit topic maar heb wel af en toe meegelezen) dat het nu beter ging! Wat kost dat nou nog, die 5 minuten?? (wil ik dat eigenlijk wel weten...  :-\ )

:bigarmhug: voor jou en Yuki!!  :-*
Komt ie:
€ 15,79 excl. BTW  :D

de rest ook maar meteen??
consult oncologie: € 60,47
gebruik zuurkast € 7,34
infuus NaCl 0,9% € 9,69
Tavegil 2mg € 1,30 (middel om allergische reacties tegen te gaan)
Adriamycine € 45,00 (Doxorubicine, chemomiddel)

Totaal: € 184,90 incl. BTW
best schappelijk prijsje toch  :D
Ike schreef: Jullie zijn een geweldig stel, wat een doorzetters  :-* :-*
Ik geniet ook echt zoooo intens van deze extra tijd met mijn geweldige vent!!!  :)
Steeds blijkt maar weer wat een kanjer hij is!!  :smitten:
Werkelijk; ik ben al bijna 12 jaar stapelverliefd!!!  (is dat wel goed??  ::))
Door Sella
yuki11 schreef:
Heb ik ook last van. Ik denk juist dat verliefd zijn op je hond je ook een leukere baas maakt.
Omdat je zo blij bent met je dier verzin je vaak iets om je dier ook zo blij te maken  8)

Je hebt iets meer verdriet bij afscheid nemen, maar de herinneringen zijn het dubbel en dwars waard.
Mijn vorige liefde is nu ruim 5 jaar dood en nu kan ik zo dankbaar zijn voor alle lachmomenten samen.
yuki11 schreef: Ik geniet ook echt zoooo intens van deze extra tijd met mijn geweldige vent!!!  :)
Steeds blijkt maar weer wat een kanjer hij is!!  :smitten:
Volgens mij is dat prima  :biggrin2:
Jij doet heel veel voor hem, maar als ik het lees, dan doet hij ook heel veel voor jou zo!
Super hoe jullie zo samen de moed er in houden.

Ik schrik wel van al die onkosten zeg, fijn dat je het voor elkaar krijgt om ook dat te regelen  :)
Borke schreef: Volgens mij is dat prima  :biggrin2:
Jij doet heel veel voor hem, maar als ik het lees, dan doet hij ook heel veel voor jou zo!
Super hoe jullie zo samen de moed er in houden.

Ik schrik wel van al die onkosten zeg, fijn dat je het voor elkaar krijgt om ook dat te regelen  :)
Dat klopt hoor, absoluut!
Yuki is als soort buddy in mijn leven gekomen, toen ik ziek was...hij heeft mij weer terug in t leven gezet  :)

Het hele chemo-traject zal ongeveer 2500-3000 euro kosten. Ik heb het grote geluk dat ik voor Yuki een ziektekostenverzekering heb afgesloten 12 jaar geleden. Oncologie valt buiten t standaardpakket, maar omdat ik vanwege Yuk's gewrichtsproblemen vaak in de alternatieve hoek zocht, heb ik vorig jaar een aanvullend pakket afgesloten. En laat oncologie daar nou wel onder vallen!!  :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door