Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2020018
lightning schreef: Bedankt allemaal. Zoveel dagen hebben we niet meer. Donderdagochtend laten we haar gaan om 11 uur. We nemen haar daarna mee naar huis en laten de honden afscheid nemen en dan brengen we haar zelf weg :'(. De medicatie werkt redelijk. Ze word er rustiger van. Natuurlijk kunnen we haar er niet meer lucht van geven. Het zijn hele zware medicijnen. De da zei me dat ze dit zelden geven en al helemaal niet aan dieren waar nog hoop is. Maar in dit geval gunnen ze me dit.
Jeetje, wat heftig...en het lijkt mij ook moeilijk om te weten wanneer het gaat gebeuren...ach het is gewoon altijd moeilijk wanneer je je hond moet laten gaan :'(
Hoe en wanneer het ook gebeurd.

Het wegbrengen zal zeker niet meevallen, maar uit ervaring weet ik dat het een 'fijn' gevoel is dat je tot het allerlaatste moment nog voor je hond hebt kunnen zorgen. Dat je het helemaal af hebt gemaakt.
Van de andere kant is het onwerkelijk, raar en afschuwelijk om te zien dat jouw hond, eigenlijk niet meer jouw hond is, omdat ze niet meer reageert zoals je gewent bent, tenminste, dat had ik heel erg.

Wil je haar laten cremeren? En daarna weer mee terug nemen?
Wij hebben Tanja laten cremeren en ik heb haar 2 dagen later weer opgehaald, voor mij gaf het een klein beetje rust dat ze weer thuis was.
Ik zou dat ook iedereen aan willen raden, uitstrooien oid kun je nog altijd, de as terug halen niet.

Heel veel sterkte morgenvroeg en voor vandaag: geniet lekker met haar van het heerlijke weer, van alle dingen die ze graag deed en eet ;)
#2020033
Ja ze word gecremeert. Daar brengen we haar morgenmiddag heen moet ik zo nog voor bellen maar vind dat geen makkelijk telefoontje. Hoe we haar terug willen weten we nog nit maar zal wel terug komen. Net als mijn vorige hond :'(
#2020146
Heb net wat naars ontdekt :'(. net lekker met haar in het zonnetje gezeten met een frisbee. Ze lag naast me en ontdekte een gezwel op haar rechter achterpoot. Die had ik nog niet gevoelt. Kon er ook nog wel bij. Ze heeft voor mij een frisbee gevangen. Lief he. Heb niet ver gegooit maar voor haar neus. Ik zag die sprankeling in haar oogjes. Werd weer helemaal verliefd op haar.
#2020184
Angelique schreef: Dat zal een opgezwollen lymfeklier zijn. Kan goed dat die er gisteren niet gezeten heeft. Niet meer op letten. Lekker een frisbee laten vangen, dat is veel leuker.

Hoe oud is ze eigenlijk?
Het zit op haar achterpoot ook aan de achterkant. Zitten daar lymfeklieren? Het is hard.

Ze is 10.5 jaar oud bijna. in december zou ze 11 worden.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door