Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Ik snap wat je bedoeld, in dit geval lijkt het mij ook beter (maar enigszins tegen mijn gevoel ingaand) eerst met grove reguliere middelen te werken en dan later de boel maar weer op te lappen (en zoveel mogelijk tegelijkertijd ;) )

:bigarmhug: voor jou en Diego!! Hij boft in ieder geval met een verzorger zoals jij  :-*
ik moet altijd heel voorzichtig zijn met bot ivm snel verstoppen. Na lang peinzen wat ik nu toch over het hoofd zag, heeft hij gister voor het slapen nog 2 eendenekken gehad.
En jawel net een vaste drol :D
Nog wel baggerdonker, maar goed er blijven nu in ieder geval wat beter voedingstoffen in hem.
Hij is ruim 3 kg afgevallen, ach dat is een leeg spijsverteringsysteem.
Nou echt niet helaas, ik zie zijn ruggewervels weer door zijn vacht heen :-X
Nu maar hopen dat hij niet verder afvalt.
Hij loopt werkelijk als een plaatje :biggrin2:
Sella schreef: ik moet altijd heel voorzichtig zijn met bot ivm snel verstoppen. Na lang peinzen wat ik nu toch over het hoofd zag, heeft hij gister voor het slapen nog 2 eendenekken gehad.
En jawel net een vaste drol :D
Nog wel baggerdonker, maar goed er blijven nu in ieder geval wat beter voedingstoffen in hem.
Hij is ruim 3 kg afgevallen, ach dat is een leeg spijsverteringsysteem.
Nou echt niet helaas, ik zie zijn ruggewervels weer door zijn vacht heen :-X
Nu maar hopen dat hij niet verder afvalt.
Hij loopt werkelijk als een plaatje :biggrin2:
Yay voor Diego!! En het afvallen kan ik me voorstellen met alle pijn die de arme hond gehad heeft! Maar fijn dat de drollen weer vast zijn :D
Op naar weer een paar kilootjes er bij en weer lekker kunnen lopen!!
Ik ben in Elspeet voor het seminar, en de heren kwamen even langs voor de laatste injectie van hem.
Wat was hij beledigd dat  hij geen wildspoor mocht uitlopen.
Hij voelt zich dus duidelijk beter, alleen moet het nog allemaal even in bot gegroeid worden die schroeven.
we hebben voor ik naar huis ging nog even lekker in het bos gelopen.
Ongeveer 20 minuutjes.
Het gaat heerlijk bergopwaarts, de wond op zijn rug is helemaal dicht.
Nu is het echt geduld hebben voor hem.
Hij mag me nu thuis helpen in de tuin.
Hij pakt nu de uitgedunde plantjes aan, zou blijft hij ook bezig en wordt hij lekker moe.
We zijn voor controle geweest en de foto's zien er prachtig uit.
Hij mag 3 keer per week gaan zwemmen in zee.
Ook om zijn werkdrift een veilige uitlaatklep te geven.
Er is nog iets meer ruimte tussen de l6 en l7 gekomen.
Over een maand terug voor controle en dan ook kijken of hij nog een serie injecties gaat krijgen tegen de verdichting van artrose.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door