Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Angelique
Pfff, wat een gedoe allemaal, maar wat ik begrijp zijn de nierwaarden vandaag ietsje beter en dat geeft de burger wel moed denk ik. Fijn dat Linga nog steeds niet vindt dat ze ziek is. Sterkte met het meisje :-* we duimen en doen maar van alles voor een gehele herstel van julie meiske. :-*
Door Helma
Wat fijn dat al die mensen bij je staan.....moet een fijn gevoel geven.
Nog sterkte met het wachten tot morgen.
Een goed teken dat ze lekker wil eten en gister spelen.
Een heeeeele zieke hond zou dat toch niet willen?!?!
Sterkte en een knuffel voor Linga!
Door Angelique
*Dorothea* schreef: Nou Liz, je mag echt trots zijn hoor op jouw meisje. Ze heeft alles echt voorbeeldig doorstaan, geen grommetje niks, heel geduldig met haar infuusje. Wat een heerlijke hond :smitten:  :-* :-* :-*
Was er al gezegd dat je geweldig bent...vast wel, maar ik doe het gewoon nog een keertje :) Je bent geweldig dat je L,L &L gisteren en vandaag zo hebt weten te helpen :-*
Door Greece
Wat heerlijk als je in zo'n goed gezelschap bent...en zo snel wordt gereageert.
Is het geen goed teken dat Linga totaal niet ziek toont?
Hoop dat de echo morgen alleen maar positief uitvalt en...de duimen draaien.
Door anneke62
Ik ben blij met je uitgebreide update, het ziet er nu iets minder somber uit dan gisteren, gelukkig! Wat fijn dat Linga zich zo makkelijk liet behandelen door Dorothea, hoe minder stress hoe beter, voor allemaal.
Knuffels voor Linga!
anneke62 schreef: Ik ben blij met je uitgebreide update, het ziet er nu iets minder somber uit dan gisteren, gelukkig! Wat fijn dat Linga zich zo makkelijk liet behandelen door Dorothea, hoe minder stress hoe beter, voor allemaal.
Knuffels voor Linga!
Kijk, dat scheelt, als iemand anders schrijft wat je zelf had willen schrijven, dat scheelt weer een hoop typewerk! :biggrin2:

Maar zonder gekheid: fijn dat de waarden iets gunstiger zijn geworden, en met alle anderen hoop ik dat we met een mexicaansegriepsyndroom te maken hebben: grote paniek in het begin, en achteraf valt het allemaal reuze mee!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door