Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Fijn dat ze geen koperstapeling heeft Ine! En nou ff afwachten wat ze nou met die andere uitslag bedoelde, maar dat is vast niks bijzonders!
Door Sella
Gefeliciteerd!
Dus ze is en geen lijder en geen drager?
Want ik dacht begrepen te hebben dat ze een van twee zouden moeten zijn.
Door Charlie Angel
Wat fijn dat ze geen koperstapeling heeft Ine, is Tilly ook geen drager?
En hopelijk wordt je wat wijzer over die ontsteking.

Ik duim voor je dat alles echt goed is, dan is er echt reden voor een feestje meid. :-*
Door Ine
Tilly is geen lijder, wat ik begrepen heb, maar of ze drager is, dat kunnen ze dus nog niet onderzoeken. Daar hebben ze nog geen test voor.
Ik hoop morgen het telefoonnummer of het e-mailadres te hebben, zodat ik wat meer kan vragen.
Door Danny
Phoe he he eindleijk weet je wat! Gelukkig.
Nu nog even je vragen verzamelen en kijken waar die ontsteking dan vandaan komt!

Kun je straks weer lekker gaan trainen als ze opgeknapt is :)
Door Nitus
Wat zal de uitslag over de koperstapeling een pak van je hart zijn zeg! Pfwieu... Gefeliciteerd daarmee :circle:.
Maar ik zou net als jij ook niet meteen gaan staan juichen als er in één adem door verteld wordt dat ze een ontsteking heeft waar over een jaar nog weer naar gekeken wordt. Daar zou ik ook meer van willen weten.
Is je ongerustheid over de koperstapeling weggenomen krijg je er een andere zorg bij...  :-\ Dus gefeliciteerd en sterkte (dat klinkt raar..) ???
Door roefus
Hoeraaaa.... :circle:.....heerlijk dat die meid geen koperstapeling heeft  :D
Ze is in ieder geval geen lijder, en dat is heel wat waard  :) :) :) :) :)
Go Tilly Go  ;D ;D ;D

Maar dat van die ontsteking vind ik wel 'n raar verhaal  :-\
Ik meen dat je óf wat aan 'n ontsteking moet doen, óf je gaat er vanuit dat iets vanzelf overgaat.
Maar 'n ontsteking waar je over 'n jáár nog eens naar gaat kijken  ??? ??? ???

Ik hoop dat je iets wijzer wordt en je opheldering krijgt.
Maar in ieder geval: datgene wat je vreesde, is die lieve Til bespaard gebleven  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door