Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Anna
Wat een naar bericht, maar geef de hoop niet op hoor, Geer. Iedereen hier blijft duimen! Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor Saar! :-*

Groetjes,

Anna.
Door geer
Jullie zijn allemaal lieverds :-* :-* :-* We duimen zelf ook heeeeel hard dat het iets anders is...al hebben we geen idee wat er voor virale infecties zijn met soortgelijke klachten die niet op AB reageren...
Ondertussen ligt Saar als een prinsesje de bank onder te plassen (nog door de narcose) en hoe slaapdronken ze ook nog is, voor d'r bakje eten wilde ze wel even haar mand uit wankelen :)
We hopen, we duimen..........
Door Mister T
:'(Wat een k....n bericht Geer.......heel veel sterkte en laten we hopen dat de uitslag toch goed uitpakt......
knuffels van ons allen hier :-*
Door Truus
geer schreef: Jullie zijn allemaal lieverds :-* :-* :-* We duimen zelf ook heeeeel hard dat het iets anders is...al hebben we geen idee wat er voor virale infecties zijn met soortgelijke klachten die niet op AB reageren...
Ondertussen ligt Saar als een prinsesje de bank onder te plassen (nog door de narcose) en hoe slaapdronken ze ook nog is, voor d'r bakje eten wilde ze wel even haar mand uit wankelen :)
We hopen, we duimen..........
Wat Saar ook doet..het maakt niet uit he..ok al plast hij de hele bank onder ;)
Gek he dat ze voor eten toch zoveel over hebben.
Ach jou Saar..
Door Ivonne
:o :-[ :'(

och hemeltje, ik word er even stil van............ heel veel sterkte en verwen d'r maar lekker. Hoe dan ook, ik hoop van ganser harte dat de uitslag uiteindelijk dit niet zal bevestigen.
Door geer
Truus schreef:

Wat Saar ook doet..het maakt niet uit he..ok al plast hij de hele bank onder ;)
Gek he dat ze voor eten toch zoveel over hebben.
Ach jou Saar..
Ach ja...ik heb d'r al beloofd dat, als ze beter wordt, we samen naar de kaasboer gaan en alle kaasjes kopen die ze lekker vindt...en dat ze best af en toe een hapje uit de kattenbak mag nemen...en dat een keer per week, de vuilnisbak helemaal van haar is... en dat we iedere dag op het veld gaan liggen, ookal regent het... en dat ze nooit meer naar buiten hoeft als er vuurwerk is... en dat ze best op bed mag kwijlen...en dat het ook helemaal niet erg is als ze af en toe onze hapjes van tafel eet....en dat ze reutjes heel hard in hun neus mag happen, vooral die ene van op de hoek...en dat het helemaal niet erg is als ze tijdens het wandelen in het portiek van de slager blijft zitten... en dat ze voortaan ook bij visite met zwarte broeken op schoot mag gaan liggen...en dat ze best drie kwartier aan een grassprietje mag blijven ruiken...en dat hondenpoep op straat best opgegeten mag worden... en dat we elke dag een tourtje met de auto gaan maken, en dat ze dan ook op de bijrijders-stoel mag zitten... en dat ze best af en toe arme Dappie een hele natte lik mag geven zodat die van schrik onder de bank gaat zitten... en dat we best vaker naar het strand kunnen en dat ze dan ook los mag in de duinen, zodat we weer een boete krijgen... en dat die viskraam verderop er inderdAAd speciaal voor haar staat...en dat ze best af en toe door een dode mol mag rollen...en dat Guus best vaker wil doen alsof hij een konijntje is dat ze moet zoeken.... en dat ik haar nooit meer stomme zonnebrillen op zet om een lollige foto te nemen... en dat het helemaal niet erg is dat ze af en toe voor geen meter luistert... en dat ze veel vaker met mij mee mag naar school en dat het dan niet uitmaakt dat ze heel hard ligt te snurken... en dat ze ook veel vaker mee mag uit eten, en dat het dan niet uitmaakt dat ze af en toe een hele vieze wind laat... en dat we van de zomer elke dag in het Vondelpark gaan liggen, zodat ze bij alle picknickkleedjes kaas kan gaan bietsen... en dat ze nooit meer in die rammelende fietskar hoeft, maar dat we een hele mooie nieuwe kopen... en dat ik best iedere zaterdag leverkoekjes voor haar wil bakken... en dat het helemaal niet erg is dat ze hele natte kusjes geeft en je oren schoonlikt als je op de bank ligt... en dat ze best mag protesteren als de alcoholist haar weer "Flappie" noemt, of als Guus zijn oma haar "Eefje" noemt... en dat ze alles- maar dan ook ALLES krijgt wat ze maar wil hebben.... als ze maar weer beter wordt...

Pfff...ik hoop dat ze zwicht voor mijn aanbiedingen ;) :-\
Door Helen
Als ze het zelf zou kunnen kiezen, zou ze ervoor gezwicht zijn denk ik 8) Moet je nog antibiotica blijven geven eigenlijk? En heeft de da andere mogelijkheden aangedragen dan die hele nare waar we allemaal niet aan denken?

groetjes Helen
Door Truus
geer schreef:

Ach ja...ik heb d'r al beloofd dat, als ze beter wordt, we samen naar de kaasboer gaan en alle kaasjes kopen die ze lekker vindt...en dat ze best af en toe een hapje uit de kattenbak mag nemen...en dat een keer per week, de vuilnisbak helemaal van haar is... en dat we iedere dag op het veld gaan liggen, ookal regent het... en dat ze nooit meer naar buiten hoeft als er vuurwerk is... en dat ze best op bed mag kwijlen...en dat het ook helemaal niet erg is als ze af en toe onze hapjes van tafel eet....en dat ze reutjes heel hard in hun neus mag happen, vooral die ene van op de hoek...en dat het helemaal niet erg is als ze tijdens het wandelen in het portiek van de slager blijft zitten... en dat ze voortaan ook bij visite met zwarte broeken op schoot mag gaan liggen...en dat ze best drie kwartier aan een grassprietje mag blijven ruiken...en dat hondenpoep op straat best opgegeten mag worden... en dat we elke dag een tourtje met de auto gaan maken, en dat ze dan ook op de bijrijders-stoel mag zitten... en dat ze best af en toe arme Dappie een hele natte lik mag geven zodat die van schrik onder de bank gaat zitten... en dat we best vaker naar het strand kunnen en dat ze dan ook los mag in de duinen, zodat we weer een boete krijgen... en dat die viskraam verderop er inderdAAd speciaal voor haar staat...en dat ze best af en toe door een dode mol mag rollen...en dat Guus best vaker wil doen alsof hij een konijntje is dat ze moet zoeken.... en dat ik haar nooit meer stomme zonnebrillen op zet om een lollige foto te nemen... en dat het helemaal niet erg is dat ze af en toe voor geen meter luistert... en dat ze veel vaker met mij mee mag naar school en dat het dan niet uitmaakt dat ze heel hard ligt te snurken... en dat ze ook veel vaker mee mag uit eten, en dat het dan niet uitmaakt dat ze af en toe een hele vieze wind laat... en dat we van de zomer elke dag in het Vondelpark gaan liggen, zodat ze bij alle picknickkleedjes kaas kan gaan bietsen... en dat ze nooit meer in die rammelende fietskar hoeft, maar dat we een hele mooie nieuwe kopen... en dat ik best iedere zaterdag leverkoekjes voor haar wil bakken... en dat het helemaal niet erg is dat ze hele natte kusjes geeft en je oren schoonlikt als je op de bank ligt... en dat ze best mag protesteren als de alcoholist haar weer "Flappie" noemt, of als Guus zijn oma haar "Eefje" noemt... en dat ze alles- maar dan ook ALLES krijgt wat ze maar wil hebben.... als ze maar weer beter wordt...

Pfff...ik hoop dat ze zwicht voor mijn aanbiedingen ;) :-\
Zucht...wat mooi!!!!!!
Door geer
Helen schreef: Als ze het zelf zou kunnen kiezen, zou ze ervoor gezwicht zijn denk ik 8) Moet je nog antibiotica blijven geven eigenlijk? En heeft de da andere mogelijkheden aangedragen dan die hele nare waar we allemaal niet aan denken?

groetjes Helen
Die antibiotica kan in ieder geval geen kwaad... Wanneer het kanker is, helpt het natuurlijk voor geen meter, maar wanneer het toch iets anders mocht zijn kan het alsnog helpen...
De dierenarts heeft het in ieder geval niet meer over andere opties gehad...zo verontrustend waren de foto's in ieder geval wel... Toch blijven we hopen... het is ook zO snel gegaan... Ik weet zEker dat die lymfeklieren anderhalve week geleden nog niet opgezet waren...twee weken geleden rende ze, ondanks haar gehoest, nog als een speer achter balletjes aan... en ondanks dat ze aan vrijwel alle symptomen die op de Ottenhorst-site staan vermeld staan voldoet, blijf ik hopen op een ontzettend uit de hand gelopen virus infectie...
Wanneer blijkt dat het geen kanker is, zullen we er ALLES aan doen om haar beter te maken. Wanneer het wel kanker is... dan hebben wij het geluk gehad om anderhalf jaar voor de mooiste, liefste, gekste en leukste hond op aarde te mogen zorgen...
Door avalon
Geer, Guus en Saar Wij duimen voor je dat Saar weer beter mag worden. :'(
Door Jolly
owwwwwww meid, meid, ik lees dit alles nu pas, schaam schaam, wat erg voor je.

Zit hier met dikke :'( :'(, maar daar heb jij nix aan.
Net als iedereen zal ik ook natuurlijk duimen voor je.

ik druip stilletjes van schaamte af,
Door Truus
Geer..even iets vertellen misschien heb je er niks aan hoor. Een jaar geleden een bij een C.T.scan vonden ze bij mij ook iets en ik zou Lymfklierkanker hebben.
Het was dus niet zo maar het had met infectie in het lichaam te maken.
Ik hoop toch zo dat dat bij Saartje ook zo is.
Je moet zo lang wachten he :-\
Door Lupa
geer kom op de uitslag is nog niet binnen!!!!
Positief blijven denken!!!
Het kan niet en het bestaat niet!!!
ze krijgt zo veel liefde van jullie dat het goed komt!!!!
ik wens je heel veel sterkte deze week en ik duim met iedereen mee!!!!!
en we zien haar bij de volgende wandeling, net zoals ik haar de eerste keer dat ik haar zag, gewoon voorop!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door