Moderator: Lizzy
Happyhusky schreef: Morgen krijg ik de uitslag van de internist (endoscopie en biopt) en als alles goed gaat, moet vandaag de uitslag van de ontlasting binnen komen.....Ik hoop dat er wat concreets uitkomt en dat het idd niet iets vaags is.
Rachel.
Laura2004 schreef: Ik hoop dat er wat concreets uitkomt en dat het idd niet iets vaags is.Anders blijf je nog dooremmeren met een zieke hond.![]()
Happyhusky schreef: Nou, krijg net de uitslag van het ontlastingonderzoek binnen.... Alles is goed: geen gisten, schimmels, parasieten, etc. De uitslag krijg ik morgen per post, niet per mail, want dan worden de gegevens van het betreffende lab zichtbaar en dat willen ze liever niet, omdat ik dan weleens op het idee kan komen om ze te gaan bellen en daar zijn ze niet voor..... Morgen dus concrete cijfers etc.Wat eet Lex eigenlijk?
De da wil wel de gegevens doormailen naar de internist, vroeg dus wie dat was (waar de uitslag naartoe moet) en wie had doorverwezen (zucht, heb een naam moeten noemen). Voelde zich (natuurlijk
) nogal gepasseerd, want ja hij had ook wel die doorverwijzing willen doen, al vond hij het niet echt nodig. De uitslag van zijn bloed vond hij niet schrikbarend en de ontlasting was goed, dus hij verwacht geen heftige dingen uit die endoscopie (loop ik me dan aan te stellen?
). Ik geloof dat ik eigenlijk blij moet zijn met zo'n goede ontlastinguitslag, maar ga me per minuut ellendiger voelen..... Ik moet mijn da nog laten weten dat ik niet meer verder wil, maar wacht eerst de bioptuitslag nog effe af..... Ik voel me boos, verdrietig en vooral enorm gefrustreerd! Bah!
Rachel.
Laura2004 schreef: Wat eet Lex eigenlijk?Lex zit nu (nog) op de brokken. Ik wil eerst weten wat het probleem is en a.d.h.v. dat probleem een gepast voedingsadvies en behandeling doorvoeren.
Happyhusky schreef: Lex zit nu (nog) op de brokken. Ik wil eerst weten wat het probleem is en a.d.h.v. dat probleem een gepast voedingsadvies en behandeling doorvoeren.Rachel, ik snap dat jij de uitslag van de dierenarts wil afwachten, maar ik moet eerlijk zijn, ik was het mijn hond was toch de overstap gemaakt, wie weet sta je mischien binnen een paar dagen al versteld van de resultaat
En extreem alergisch voor granen? Geen idee! Ik wacht de uitslag wel af, nog effies de tandjes op elkaar...
Rachel.