Moderator: Lizzy
202Spots schreef: Ik heb nog minstens 5 jaar werk om alle knuffies te geven die voor Cis gestuurd zijnJOH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Zeker n miracle girl!!!!!!!!!!en fijn dat ze ook haar knufs bij de ouwetjes in ontvangst heeft kunnen nemen!!!!!!!!!!!
Ik trek er elke dag 'n paar uur voor uit om haar lekker af te zoenen, dus ze worden echt ALLEMAAL aan haar gegeven hoor!!
Ik noem d'r nu "My Miracle Girl".... she's just amazing!!!
Vanmorgen is ze trouwens ook weer naar de bejaarden op bezoek geweest om daar ook de nodige knuffels te halen.....
omdat ze voorlopig geen gewone band on d'r nek mag
heeft ze 'n mooie harness met bijbehorende riem gekregen, de ene kant bloempies en de andere kant dezelfde kleur als onze T-Shirt en de halsdoek.
202Spots schreef: Ik heb nog minstens 5 jaar werk om alle knuffies te geven die voor Cis gestuurd zijnVoorlopig wordt Cis goed afgelebberd
Ik trek er elke dag 'n paar uur voor uit om haar lekker af te zoenen, dus ze worden echt ALLEMAAL aan haar gegeven hoor!!
Ik noem d'r nu "My Miracle Girl".... she's just amazing!!!
Vanmorgen is ze trouwens ook weer naar de bejaarden op bezoek geweest om daar ook de nodige knuffels te halen.....
omdat ze voorlopig geen gewone band on d'r nek mag
heeft ze 'n mooie harness met bijbehorende riem gekregen, de ene kant bloempies en de andere kant dezelfde kleur als onze T-Shirt en de halsdoek.