Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Audrina
Ik had nog niet gereageerd in deze topic, maar ik heb wel stilletjes mee zitten duimen dat alles goed zou zijn. Mooi nieuws Dory, fijn dat je nog een tijd van Cissy mag genieten. Afbeelding
Door 202spots
Bedankt allemaal voor de goeie wensen!!
Ik loop nou nog te janken van de opluchting...
Ik ben zo vreselijk blij dat we niet tot de volgende maandag hebben gewacht maar gelijk dezelfde dag geopereed is.....kan me niet indenken wat er had kunnen gebeuren als we te lang gewacht hadden...
Ik kan alleen maar maar heel Dankbaar zijn dat we er op tijd bij waren en dat ik 'n fantastiese DA heb.

En nogmaals bedankt voor alle BP support!! :-* :-*
Door 202spots
Ik heb nog minstens 5 jaar werk om alle knuffies te geven die voor Cis gestuurd zijn ;D
Ik trek er elke dag 'n paar uur voor uit om haar lekker af te zoenen, dus ze worden echt ALLEMAAL aan haar gegeven hoor!!
Ik noem d'r nu "My Miracle Girl".... she's just amazing!!!

Vanmorgen is ze trouwens ook weer naar de bejaarden op bezoek geweest om daar ook de nodige knuffels te halen.....
omdat ze voorlopig geen gewone band on d'r nek mag
heeft ze 'n mooie harness met bijbehorende riem gekregen, de ene kant bloempies en de andere kant dezelfde kleur als onze T-Shirt en de halsdoek.
Afbeelding
Door Mister T
202Spots schreef: Ik heb nog minstens 5 jaar werk om alle knuffies te geven die voor Cis gestuurd zijn ;D
Ik trek er elke dag 'n paar uur voor uit om haar lekker af te zoenen, dus ze worden echt ALLEMAAL aan haar gegeven hoor!!

Vanmorgen is ze trouwens ook weer naar de bejaarden op bezoek geweest om daar ook de nodige knuffels te halen.....
heeft ze 'n mooie harness met bijbehorende riem gekregen, de ene kant bloempies en de andere kant dezelfde kleur als onze T-Shirt en de halsdoek.
Afbeelding

JOH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Zeker n miracle girl!!!!!!!!!!en fijn dat ze ook haar knufs bij de ouwetjes in ontvangst heeft kunnen nemen!!!!!!!!!!! :-* :-*mooi tuigie hoor!!!!! ;)
Door tieneke
202Spots schreef: Ik heb nog minstens 5 jaar werk om alle knuffies te geven die voor Cis gestuurd zijn ;D

Afbeelding

Voorlopig wordt Cis goed afgelebberd ;D ;D
En dat harnas is echt heel erg leuk ;)
Ben zo blij voor jullie dat het allemaal toch nog goed is afgelopen :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door