Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202spots
Doedels schreef: Wat een tegenvaller. Jammer hoor, het ging net zo lekker. Tja, doe dan echt rustig aan en hou het steeds een week op het zelfde en dan weer een stapje meer. Is het de rest van de dag goed gegaan? Of is het bij jou nog steeds ochtend?
Ze had vanmorgen on 5 uur gespuugd(ja we zijn vroeg uit bed) en toen heb ik d'r om 8 uur opnieuw eten gegeven, alleen de blikvoer dus, en nadat ik om ong,11:15 van de DA terug kwan heb ik d'r 'n klein handje van de brokken gegeven, en die vind ze ook erg lekker ::)
Nu is 't hier 12:40 s'middag en ze voeld zich prima....
Laatst gewijzigd door mahuni op vr 16 sep 2005, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
202Spots schreef: Ze had vanmorgen on 5 uur gespuugd(ja we zijn vroeg uit bed) en toen heb ik d'r om 8 uur opnieuw eten gegeven, alleen de blikvoer dus, en nadat ik om ong,11:15 van de DA terug kwan heb ik d'r 'n klein handje van de brokken gegeven, en die vind ze ook erg lekker ::)
Wees blij dat ze het lekker vind ;)
Geef haar een knufje van ons :-*
Door Doedels
202Spots schreef: 11:15 van de DA terug kwan heb ik d'r 'n klein handje van de brokken gegeven, en die vind ze ook erg lekker ::)
Nu is 't hier 12:40 s'middag en ze voeld zich prima....
Schokkend ::) Wel fijn dat ze zich nog steeds goed voelt. Als ze beter tegen brokken kan dat tegen jouw kookkunst, dan moet dat maar.... (voorlopig) ;)
Door 202spots
sylvia schreef: Wees blij dat ze het lekker vind ;)
Geef haar een knufje van ons :-*
Knuffie gegeven Syll, maar ik had zo'n goeie feeling dat ze in ieder geval op home made PRUT kon....nou ziet 't er naar uit dat 't ook wel 'n maand of 3-4 kan duren voordat ze me eigen PRUT kan eten..
Vond 't wel zielig voor d'r dat ze moest spugen, maar tegelijkertijd was ik ook vreselijk teleurgesteld.....
Dus eerst ...achgossie Cis......wat doe je nou toch??
en toen.......OH stomme hond waarom doe je dat nou!!!!!!
Maar ze is zo'n lief wijfie dus ik moet dan toch maar doen wat 't beste voor HAAR is....ook al gaat 't veel langzamer en waarschijnlijk ook veeeeel langer duren dat dat ik dacht... :-\
Door Truus
Ach jeetje Dory, wat een tegenvaller nou weer. Je hebt echt je best gedaan hoor, in ieder geval is het geprobeerd. Knuffel voor Cis en jou :-* :-*
Door jon
202Spots schreef: Knuffie gegeven Syll, maar ik had zo'n goeie feeling dat ze in ieder geval op home made PRUT kon....nou ziet 't er naar uit dat 't ook wel 'n maand of 3-4 kan duren voordat ze me eigen PRUT kan eten..
Vond 't wel zielig voor d'r dat ze moest spugen, maar tegelijkertijd was ik ook vreselijk teleurgesteld.....
Maar ze is zo'n lief wijfie dus ik moet dan toch maar doen wat 't beste voor HAAR is....ook al gaat 't veel langzamer en waarschijnlijk ook veeeeel langer duren dat dat ik dacht... :-\

:'(Jammer joh, dat ze nog effe niet van je kookkunst kan genieten. En natuurlijk ben je effe teleurgesteld en natuurlijk doe je wat op het moment het beste voor haar is. Doe het maar gewoon rustig aan, ook al moet het een tijdje duren. t Is fijn dat ze zich beter voelt! :)
Door margreet
O Dory wat een feest dat ze weer lekker thuis is en ik begrijp best dat je alles sneller wilt hoor,maar helaas kan dat ff niet zo te horen.
heel veel knuffels voor jullie en zeker beterschap voor de lieverd.
Door Ine
Wat fijn, dat ze het blik en brokkendieet toch lekker vindt! ;)
Ik snap, dat je graag dat geeft, wat je al jaren zo graag en met veel plezier geeft, maar helaas, voor Cis dus even niet. Rustig aan meis en knuffels voor jullie beiden en ook voor Tor, want die zal het ook wel een beetje gek vinden! :-* :-* :-*
Door 202spots
Thanks voor de knuffs!
Ja 't is heel jammer, maar ik kan echt niet anders dan voorlopig (en voor ik weet echt niet hoelang) niks anders geven dan wat ik MOET geven... :-\
Door Hitam
Spijtig van je kookunsten. Zolang het maar goed blijft gaan met Cis, dat is het belangrijkste!
Door 202spots
Hitam schreef: Spijtig van je kookunsten. Zolang het maar goed blijft gaan met Cis, dat is het belangrijkste!
Tannetje, hoe denk jij over digestive enzymes?
Ik lees zoveel verchillende meningen over wel of niet geven...ik weet 't ook niet meer.... :-\
Kan me me vertellen wat je denkt van b.v deze?
http://b-naturals.com/product_info.php? ... 13f5db451b
Ingredients:
One tablet contains L-Glycine (32mg), Pepsin (100 mg), Papain (50 mg), Pancreatin (100 mg), Pancrelipase (50 mg), Ox Bile Extract (60 mg), Bromelain (40 mg), Amalyse (30 mg), Typsin (25 mg), Betaine (30 mg) and Di-Calcium Phosphate.
Additional Information
Digestive enzymes, also called pancreatic enzymes, include three classes of enzymes: proteolytic enzymes needed to digest protein, lipases needed to digest fat, and amylases needed to digest carbohydrates.
Door Hitam
Met een pancreatitis braakt een hond door de ontsteking van de alvleesklier. Met de vertering hoeft niets mis te zijn. Het kan wel goed zijn om de alvleesklier te ontlasten door alvast de voeding voor te verteren. Dus ik denk dat het een goed idee is en de samenstelling ziet er ook goed uit.
Door 202spots
Thanks Tannetje!
Ik denk dat ik deze dan maar bestel, en wanneer ik met de tijd toch wat homemade prut door de i/d gaat doen, dan zal ik 't er bij geven.
Thanks
Door sylvia
202Spots schreef: Knuffie gegeven Syll, maar ik had zo'n goeie feeling dat ze in ieder geval op home made PRUT kon....nou ziet 't er naar uit dat 't ook wel 'n maand of 3-4 kan duren voordat ze me eigen PRUT kan eten..
Mensen kunnen ook dingen gaan mankeren waarbij ze niet de gewone gezonde hap eten kunnen verwerken en soms maanden op een soort van astronauten voeding moeten leven, dit met Cis is net zoiets. En het allerbelangrijkste is dat de alvleesklier even tijd krijgt te genezen, en Dory ,onthou Cis heeft gelukkig de tijd gekregen haar alvleesklier te laten rusten en genezen het had evenzo makkelijk anders kunnen zijn. Easy dose it :-*
Door 202spots
sylvia schreef: en Dory ,onthou Cis heeft gelukkig de tijd gekregen haar alvleesklier te laten rusten en genezen het had evenzo makkelijk anders kunnen zijn. Easy dose it :-*
Heb je helemaal gelijk in Syll...
ik moet maar niet aan de IF's gaan denken...
Thanks! :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door