Luna vreet nu 31 dagen konijn en ik zie eigenlijk alleen maar wat achteruitgang.
Ik weet dat haar huid pet is vanwege inwendige allergie (tenminste kip/rund) en allergieën van buitenaf,( pollen schimmels planten etc).
Ze krijgt daar Puur pollen voor maar het seizoen is nu zowat op zijn hoogtepunt.
De kans zit erin dat als de winter straks weer begint dat ik dan, door vermindering van invloeden van buitenaf, verbetering ga zien, maar misschien ook niet,..
Meneer Keetje is nu al zover dat hij zegt dat we weer een zak RC hypo allergeen moeten gaan halen. Ik weet niet hoelang ik het nog kan vol houden haar konijn te blijven geven. Ik heb mijn principes maar het is ook zijn hond.
En nu niet zeggen,....gooi meneer Keetje de deur uit, want dat is geen optie, als ik moet kiezen tussen meneer Keetje (met een zak brokken) of voor 20 kilo konijn, dan kies ik voor meneer Keetje.
Sjips, best wel moeilijk,....als ik nu maar iets verbetering zou zijn,..... maar echt helemaal niets,integendeel. De tussenteenontsteking is ondertussen wel weer weg.