Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Frummel
#1020784
Zo geknokt, zo oneerlijk, zo gehoopt op verbetering.
Helaas mocht het niet zo zijn...
Fijn dat jullie nog afscheid van hem konden nemen.
Hem nog even hebben kunnen knuffelen.
Ik wens jullie heel veel sterkte,
:bigarmhug:

Weirdo, rust zacht lieve kanjer :-*
Door belgje
#1020787
zit zelf met tranen in mijn ogen.
weet hoe je je moet voelen, heb het ook al meegemaakt met ons éérste Belgje
jullie keuze was de beste, hoe hard het ook is.

Weirdo neem nu maar je vleugeltjes en vlieg naar het paradijs waar je voor eeuwig gelukkig zal zijn :angel2:

heel veel sterkte met het verwerken !!!!
Door Elf
#1020792
Wat ontzettend verdrietig..... Ellen en familie, jullie zijn kanjers! Met Weirdo hebben jullie meegeknokt en uiteindelijk hebben jullie hem laten gaan. Omdat dat het beste was voor hem. Heel, heel veel sterkte voor jullie. Jullie zullen wel in een gat vallen na zo'n heftige week  :'( :-*
Door *Natasja*
#1020810
:'( :'( :'(

Wat is dit vreselijk oneerlijk... Zo hard gevochten, en dan uiteindelijk nog de strijd verliezen...

:'( :'( :'(

Ellen en familie, heel veel sterkte gewenst om dit vreselijke verlies een plekje te geven :bigarmhug:

Dag lieve Weirdo, je hebt zo ontzettend moedig gestreden, maar dit gevecht kon je niet winnen... :-*
Door brie
#1020811
Oh nee, wat een verschrikkelijk nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'( :'( :'(
Het hele weekend ben ik druk geweest maar vond toch hier en daar tijd om alles door te lezen en op de hoogte te blijven.
het leek zo goed te gaan met jullie dappere strijdlustige kerel, maar nu ik weer thuis ben en voor het eerst weer een update van weirdo lees, zie ik dit verschrikkelijke bericht.
Wat heeft hij, wat hebben jullie gevochten!!! Wat ontzettend verdrietig dat hij het niet heeft mogen redden. Ben er emotioneel van.
Heel heel heel erg veel sterkte de komende tijd!! Het zal niet makkelijk worden.
knuffels  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door henneke
#1020812
Weirdo heeft zijn strijd gestreden en het dapper gedaan samen met zijn bazen , sterkte met jullie verlies we hadden het zo graag anders gezien voor jullie  :'( :'( :'( :'( :'( :'( , ik snotter met de rest mee  :'( :'(
Door Brecht
#1020813
jemig heb er kippenvel van en tranen in mn ogen  :'( :'( :'(

Ellen en familie jullie hebben alles gedaan voor jullie vent en hij heeft keihard gevochten. Helaas mag het niet zo zijn. Ik wil jullie alle sterkte en kracht toewensen met het verwerken van dit verlies...
Weirdo rust zacht jongen  :-*

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Beppie1
#1020816
Geen woorden die iets kunnen uitdrukken wat jullie ook maar een klein beetje troost kan geven...

Hij en jullie hebben gedaan wat mogelijk was
Het is niet eerlijk

:'(  :-[ 
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door